|
Post by inte jan on Jul 25, 2007 16:51:21 GMT 1
Om Jan Jenmert skulle få bli HC för SLL skulle det bli exakt samma sak som med JLL. Det blir inte dom bästa som får spela utan det blir hans son, spelare helst från tyresö eller andra stockholmslag..
|
|
|
Post by Tomten on Jul 25, 2007 21:48:37 GMT 1
Jag skrev exact vad jag tycker. Inte ett ord är påhittat. Jag berömde alla tre coacher jag skrev om, samt gav dom ris. Trodde det var det detta forum var till för. Har förövrigt sagt detta ansikte till ansikte till alla tre coacher. Any problems med det idiot Tuff kille! Förstör inte dina leksaker ikväll och borsta tänderna ordentligt annars blir mamma kanske arg. Om du nu var så ärlig mot dina coacher så kan du säkert skriva ut ditt namn också. Förlåt, nu såg jag att du hade skrivit under med ditt förnamn.....idiot.
|
|
|
Post by Igen on Jul 26, 2007 5:49:32 GMT 1
Ställer fårgan igen, Thoré? Har han hållt igång med fotbollen eller han har bara försvnnithelt?
|
|
|
Post by Golan on Jul 26, 2007 5:55:05 GMT 1
Coach Golan! Du är tränare och rör dig inom alla dessa kretsar, vi har hört spelare o andr involverade perosner i fotbollen tycka till men du rör dig i tränarens kretsar och lever med dem.
Hade varit intressant att se din åsikt om vem som ska ta över!?!
Kristan Thoré har väl gjort sitt i landslaget men vet inte var han tagit vägen? någon anna som vet?
|
|
|
Post by lillemats on Jul 26, 2007 14:17:43 GMT 1
kristian thore är sportchef för en fri idrotts klubb i göteborg. patrik lundqvist skall bli pappa för 1:a gången i Aug.
|
|
|
Post by Micke N Bors on Jul 26, 2007 16:27:41 GMT 1
Är det nån som fattar vad den där tomten surrar om. Du pratar om leksaker och borsta tänderna, medans andra liraren gav sin syn på några coacher. Du borde hålla dig till topic Tomten
|
|
|
Post by na on Jul 27, 2007 14:16:45 GMT 1
Om Jan Jenmert skulle få bli HC för SLL skulle det bli exakt samma sak som med JLL. Det blir inte dom bästa som får spela utan det blir hans son, spelare helst från tyresö eller andra stockholmslag.. rätta mig om jag har fel, men utgör inte stockholmslag ganska exakt 60% av superserien? då borde det vara ganska logiskt om de flesta landslagsspelarna oxå kommer från stockholmstrakten
|
|
|
Post by vem blir det on Aug 3, 2007 19:03:06 GMT 1
Ja hösten närmar sig och en finnkamp på hemmaplan ska spelas, vem blir ny förbundskapten?
|
|
|
Post by Publik on Aug 3, 2007 19:12:11 GMT 1
Tyvärr så lär det bli JJ som kommer bli ny tränare för landslaget.
|
|
|
Post by NEJ TACK on Aug 4, 2007 11:43:13 GMT 1
Det hoppas vi inte!!!!!!!!!!!!!!! /Fredrik
|
|
|
Post by mr x on Aug 4, 2007 14:28:34 GMT 1
Bob Copeland från Clarks 2007TD clinic, Mannen visste vad han pratade om plocka ner oss från höga teoretiska nivåer spela fotboll. men budget finns kanske inte för det?
|
|
|
Post by Brasse on Sept 5, 2007 22:00:19 GMT 1
"Hinken" Bergren är klar som ny FK. Färgblind men helt OK.
|
|
|
Post by coach stab on Sept 8, 2007 13:20:47 GMT 1
Tycker att ett namn har försvunnit John Carter han och bd är dom bästa som finns i Sverige dock vet jag inte vad Mr Carter gör just nu han bor väll i skövde och pillar naveln Carter HC samt off cordinator deff cordinator Lundqvist patrik.
|
|
|
Post by vem r carter on Sept 8, 2007 13:56:50 GMT 1
vem är denne John Carter?
|
|