|
Post by ointresserad on Sept 19, 2006 15:43:04 GMT 1
Har inte dessa människor en mailadress så dom kan maila direkt till varandra istället för att ha klubben för inbördes beundran på ett forum? ?
|
|
|
Post by intresserad on Sept 19, 2006 15:49:43 GMT 1
av var och vilka tider LL har träningar så man kan komma och kika lite???
|
|
|
Post by StefanOud on Sept 19, 2006 16:07:14 GMT 1
Zinkensdamm
Onsdag den 27/9, 14.00-16.00
Torsdag den 28/9, 09.00-11.00, 14.00-16.00
Fredag den 29/9, 12.00-14.00
|
|
|
Post by Bjrkman on Sept 20, 2006 9:27:44 GMT 1
Har inte dessa människor en mailadress så dom kan maila direkt till varandra istället för att ha klubben för inbördes beundran på ett forum? ? Mitt tips till dig är att kolla in någon av kvällstidningarnas hemsidor där slipper du läsa om oss ..klubben för inbördes beundran.. jag som trodde i min naiva lilla låsasvärld att detta var ett forum för kommunikation men det är klart återigen kan vem som helst tycka till särskilt när man inte behöver sätta ut sitt namn. Jag tyckte det var härligt av Dan att skriva ett litet meddelande med tanke på att vi inte har hörts på en sådär fem år och att det är kul dessutom att man kollar in forumet trots att man lagt av spelat för längesedan, skäms du så jäkligt över din åsikt? Eller du kanske aldrig har spelat fotboll med skydd? Då räknar jag inte John Maddens tv spel.. Riktigt less på sådana människor som dig men du är väl en produkt av dagens anonyma IT samhälle där alla kan uttrycka sig och tur är väl det... MVH Björkman
|
|
|
Post by Bjrkman on Sept 20, 2006 10:24:09 GMT 1
Har inte dessa människor en mailadress så dom kan maila direkt till varandra istället för att ha klubben för inbördes beundran på ett forum? ? Mitt tips till dig är att kolla in någon av kvällstidningarnas hemsidor där slipper du läsa om oss ..klubben för inbördes beundran.. jag som trodde i min naiva lilla låsasvärld att detta var ett forum för kommunikation men det är klart återigen kan vem som helst tycka till särskilt när man inte behöver sätta ut sitt namn. Jag tyckte det var härligt av Dan att skriva ett litet meddelande med tanke på att vi inte har hörts på en sådär fem år och att det är kul dessutom att man kollar in forumet trots att man lagt av spelat för längesedan, skäms du så jäkligt över din åsikt? Eller du kanske aldrig har spelat fotboll med skydd? Då räknar jag inte John Maddens tv spel.. Riktigt less på sådana människor som dig men du är väl en produkt av dagens anonyma IT samhälle där alla kan uttrycka sig och tur är väl det... MVH Björkman Förresten så kan du skriva något konstruktivt själv då eller köp en bok om du vill läsa något mer beständigt... MVH Björkman
|
|
|
Post by member 002 kulla on Sept 20, 2006 14:53:25 GMT 1
Jag tycker bjorkman ska fortsatta skriva... Det ar kul att lasa nagon som har en asikt och som star for den.
Bjorkmans partiboks farg... intressant fraga... Bush har ju kort med "compassionate conservatism".. kanske Bjorkman kor med "incompassionate fascism"?
Hursomhelst, var och sag 49ers mot Rams i sondags, Alex smith sag riktigt bra ut, och vadret var lysande. Det finns vissa fordelar med att vara pa den har sidan atlanten.
Lycka till mot Finland och Osterrike.
PS. Ja, den var mycket battre svartvit.
|
|
|
Post by BP on Sept 20, 2006 15:44:49 GMT 1
Björkman, du vet var jag finns...
Jag ställer alltid upp för dig, jag vet att killar över 100 och squash inte är en bra kombination.
/ BP
|
|
|
Post by ointresserad on Sept 20, 2006 15:54:23 GMT 1
Ja. kära Björkman, visst är det härligt att vara anonym.......men om jag vill läsa om landslag så går jag in på den här tråden och då kanske jag inte är så intresserad av föredettingar och deras liv och leverne.......utan mer om landslaget. Ni kanske kan få en egen topic för er och era fans? ?? ;D ;D
|
|
|
Post by hller med on Sept 20, 2006 17:05:23 GMT 1
kan inte mer än att bara hålla med. vad är det för idé att ha medlemskap i sin intresseklubb ifall ALLA ändå kan läsa det. Det är som att prenumenera på metro, den finns ju gratis runt varje hörn.
|
|
|
Post by Rockets on Sept 20, 2006 18:25:52 GMT 1
Hat pest klubben Ystad Rockets har fått med en landslagspelare.för djävligt.Jag kan glädja dig med att i juniorlandslaget har man sluppit Ystad Rockets spelare i fyra år nu trots framgångsrika U-19 o. U-16 lag.Vi kan ju inget ,och har inga coacher,så den dagen Ola lägger av eller bytar klubb ,då slipper du landslagsspelare ifrån Ystad Rockets
|
|
|
Post by undrar on Sept 20, 2006 18:30:32 GMT 1
för att återgå till ämnet om finnskampstruppen... har vi inte med några TEs och var är Pung? samma sak gäller Elman (WR arlanda), Falk (OL carlstad), Jangenäs (FB arlanda) och Jörgen (DL jämtland)?
jag är inte så insatt vaqd som hänt på höstsäsongen så jag kan ha fel, men platsar de inte eller?
|
|
|
Post by va on Sept 20, 2006 18:51:02 GMT 1
de är antagligen inte med för att landslagsstaben ansåg att de inte var bra nog denna gång, och vemfan är Jörgen?!?!?!
|
|
|
Post by pung on Sept 20, 2006 19:27:19 GMT 1
jag vet inte vem jörgen är, men jag hoppas han menar pugh och inte pung!?, var är alla TEs förresten?
|
|
|
Post by Mark Bavaro on Sept 20, 2006 19:43:05 GMT 1
Har ni sett ett BD Kennedy coachat lag förrut så vet ni att TE har minimal till obefintlig roll i hans offense...
|
|
|
Post by pung on Sept 20, 2006 19:45:31 GMT 1
men de spelar ju med stockholms offensoch de har med sin TE mkt...därför undrar jag...get some facts...
|
|