|
Post by a on Jun 27, 2006 22:36:13 GMT 1
College? grabbar nu får vi sluta drömma här. Klas har talang men inte som Rb tycker han är betydligt bättre på line, har sett han spela detmesta och som fb är han inte alls lika bra som OL
|
|
|
Post by Bc on Jun 27, 2006 23:42:16 GMT 1
jag fattar inte vad J-LL staben tänker med när dom först säger att det inte hade så stor betydelse om man kom till lägret i Skövde eller inte.. Att det va u19 säsongen som va viktigast,, hur kan man säga de när inte alla lag har spelat sina matcher??? Vilka har inte spelat? JR? Men deras bästa har väl spelat med Seniorlaget hoppas jag. Samma gäller väl CC så då måste vi ha GM kvar då. Synd att du inte kom med 75manna truppen bättre lycka nästa år.
|
|
|
Post by Half Dollar on Jun 28, 2006 1:20:37 GMT 1
Klart som fan att TRC kan systemet bra, dom har ju tränat det och har ju sin coach som är HC i JLL.... är det konstigt då? Hur kommer sig det att TRC annars kan spelsytemet bättre än någon annan?
|
|
|
Post by walther on Jun 28, 2006 12:22:25 GMT 1
Grattis till Joseph, Patrik och Joacim. Hoppas det går bra.
|
|
|
Post by ersatta on Jul 1, 2006 10:46:44 GMT 1
|
|
|
Post by hcbulls on Jul 1, 2006 17:32:02 GMT 1
Hej,
Snälla, alla från Northside Bulls, sluta skriva om vilka som ni tycker borde vara med från oss! Ett landslag är inte ett all-star lag! Det lag som vinner en serie måste inte med automatik ha med flest spelare i truppen.
Det handlar om att hitta de killar som passar i systemet staben kommer använda.
Dessutom har vi ju JP och Eric J som alla varit aktuella men som missar EM pga high school och Joar och Lukas Skoglund var med i NM men tackade nej i år...
Kort sagt: Sluta gnäll och håll istället tummarna för HELA Sveriges lag!!!
|
|
|
Post by christian on Jul 2, 2006 16:21:09 GMT 1
Har inte predators en QB och en RB som är ganska bra? Inga spelare från Predators alls med? De matcher jag sett här i södra så har de varit hyfasde de gånger vi mött den iallafall.
|
|
|
Post by Dessezar the SuperStar on Jul 2, 2006 20:29:23 GMT 1
Har inte predators en QB och en RB som är ganska bra? Inga spelare från Predators alls med? De matcher jag sett här i södra så har de varit hyfasde de gånger vi mött den iallafall. Deras QB e skaplig, men inte bra nog. ingen RB som e bra vad jag vet iaf. dom har ju Simon och Alex, men dom e ursprungligen från C4 Lions
|
|
|
Post by BRT on Jul 2, 2006 23:12:59 GMT 1
Och sen kan det ju vara så att EFAF kräver att alla lag skall skicka in 75 namn senast den 30 juni. Tror att EFAF skiter i om vissa lag inte spelat färdigt sin säsong. Vilket lag pratar vi om ? Kan bara vara Jamtland..... Men då blir det svårt eftersom ni inte spelar någon match förrän efter Junior EM;-) Men du kanske kan fråga EFAF om de kan skjuta på EM en vecka eller så....
|
|
|
Post by aa on Jul 3, 2006 15:45:13 GMT 1
Känns som flera givna saknas på 45 manna listan, Daniel Juhlin Lb CC, Joel Svensson D-line Ekeby Greys, Fredrik Lindh O-line devils(måsste vara college som spelar in)
|
|
|
Post by Slobbe on Jul 3, 2006 16:02:10 GMT 1
Den jag tycker saknas mest är carl romlin från carlstad han trode jag var given !!
|
|
|
Post by aa on Jul 3, 2006 16:41:56 GMT 1
Den jag tycker saknas mest är carl romlin från carlstad han trode jag var given !! visste att jag glömde någon
|
|
|
Post by konstigt on Jul 3, 2006 16:53:53 GMT 1
lite konstigt att man tagit med en kille som bara är kicker när man har jocke carlsson redan i laget...
|
|