|
Post by jadu on Jun 27, 2006 12:43:40 GMT 1
stus o-line har kasnke inte presterat som staben velat, linjen som är uttagen ser bra ut. abbe som o line, han kanske inte är så värst lång men det han kan göra på traps och pulls kan bli intressant att se. så STUlna dreummar dom bästa är uttagna så sluta gnäll.
|
|
|
Post by MM on Jun 27, 2006 12:48:43 GMT 1
tycker J-LL saben har gjort mååånga bra val men 3 gånger så många dåiga val!
|
|
|
Post by bitter on Jun 27, 2006 12:59:47 GMT 1
bitter!?
|
|
|
Post by YEAH on Jun 27, 2006 13:11:19 GMT 1
Skulle vilja se denna Lineupp istället
QB: M Ahlm RB: H Hellermark WR: J Svenningsson WR: S Almgren WR: A Nilsson WR: A Neroth OL: P Valenzuela OL: R Lindgren OL: R Hellgren OL: E Karlsson OL: O Norberg
DL: J Söderström DL: E Karlsson DL: J Svensson DL: K Petersson LB: V Lejon LB: S Suney LB: V Jernberg DB: S Keanius Tzegai DB: P Minja DB: R Bakke-King DB: P Jungstedt
|
|
|
Post by Nyfiken on Jun 27, 2006 13:22:01 GMT 1
En undran från en som är nyfiken. Varför är inte Kim Fye med? Han har gjort bra ifrån sig i SMM under våren. Tacksam för svar från någon som kanske vet.
Sen tror jag att LL inte ta med Marcus Lind, om dom inte fått klartecken från honom. Det vore konstigt annars.
Skall bli skoj att se vad som händer den 3 juli då den "slutliga" truppen tas ut. Det kan inte vara lätt för LL att ta bort 30 namn.
Till slut, vill jag önska lycka till under slutspelet.
|
|
|
Post by HAEY on Jun 27, 2006 13:47:39 GMT 1
kan säga till YEAH att jag har en känsla av att Joakim Carlsson kommer starta som WR, men annars ser det bra ut..finns det med någon reciver som har TE kväliteter förresten?
|
|
|
Post by svarta truppen on Jun 27, 2006 14:38:15 GMT 1
Ja, Cristoffer Dessezar hade TE kvaliteter men han klarade sej inte till 75 manna listan, han va ändå riktikt bra
|
|
|
Post by skumt on Jun 27, 2006 15:57:27 GMT 1
Jag har för mig att jag såg M. Ahlm på DB? varför? han var väl den som visade sig vara bäst bland QB:s på 88-manalägret?
|
|
|
Post by info on Jun 27, 2006 15:58:56 GMT 1
En undran från en som är nyfiken. Varför är inte Kim Fye med? Han har gjort bra ifrån sig i SMM under våren. Tacksam för svar från någon som kanske vet. Sen tror jag att LL inte ta med Marcus Lind, om dom inte fått klartecken från honom. Det vore konstigt annars. Skall bli skoj att se vad som händer den 3 juli då den "slutliga" truppen tas ut. Det kan inte vara lätt för LL att ta bort 30 namn. Till slut, vill jag önska lycka till under slutspelet. Tyvärr har han brutit nyckelbenet. Det gjorde han mot Vienna Vikings.
|
|
|
Post by Zs on Jun 27, 2006 17:32:36 GMT 1
M.ahlm har ej haft mycket tid som qb i stu utan mer som db + att väl elias inte kommer spela tack vare hans knäskada
|
|
|
Post by Banarne on Jun 27, 2006 19:28:15 GMT 1
TRC har fått med 15 spelare, trots att de inte är bästa 08-lag - vad säger det om coachingstaben? Det säger väl antagligen att JLLs spelsystem kommer lika Tyresös och att staben därför tar med spelare de vet passar i systemet och därför kan prestera på topp.
|
|
|
Post by D Sandberg on Jun 27, 2006 19:44:20 GMT 1
Nej chansen att Duke släpper hit Markus Lind är väl ungefär lika stor chans som att USA vinner EM.
|
|
|
Post by Dessezar the SuperStar on Jun 27, 2006 20:35:20 GMT 1
TRC har fått med 15 spelare, trots att de inte är bästa 08-lag - vad säger det om coachingstaben? Det säger väl antagligen att JLLs spelsystem kommer lika Tyresös och att staben därför tar med spelare de vet passar i systemet och därför kan prestera på topp. Ja, i Skövde visade alla TRC spelare att dom hade riktigt bra koll på spelsystemet och alla gjorde väldigt bra ifrån sej
|
|
|
Post by OO on Jun 27, 2006 21:55:22 GMT 1
jag fattar inte vad J-LL staben tänker med när dom först säger att det inte hade så stor betydelse om man kom till lägret i Skövde eller inte.. Att det va u19 säsongen som va viktigast,, hur kan man säga de när inte alla lag har spelat sina matcher???
|
|
|
Post by nervs 75a on Jun 27, 2006 22:16:15 GMT 1
hur säker är listan? å vilka ändringar kan komma att ske?? grymmt shysst om nån kunde svara...
|
|