|
Post by D Sandberg on Jan 23, 2006 10:56:45 GMT 1
Vilken ursäkt sen. "Grabbar. Förlåt att jag skyllde på er, det var fel. Det var ju egentligen mest recivernas fel, dom måste ju vara där bollen är oavsett hur mycket fel jag kastar den." Så kan man ju också se på saken. A true leader speaks like that!
|
|
|
Post by Garry N on Jan 23, 2006 12:29:21 GMT 1
Nej, Carolinas chanser dog väl i stort sätt när Foster gick ner förra omgången. Goings är ju ingen starter och haltade dessutom av tidigt. Man kan inte gå till SuperBowl helt utan runninggame, även om det hade varit kul! Alexander var ju dock frisk och fräsh och Trasselbäck gjorde vad han skulle, även om Panthers borde haft ett pick i första kvarten. Och Plummer gick från att vara Shanahans marionett till att bli den gamle vanlige Arizona rattlern. Steelers fick matchen precis dit de ville. Roetlisberger gjorde som han ville bakom en stabil linje. Dessutom sken solen, så Cowher klarade sig. Men man var länge orolig att han skulle drunkna av ett Gatorade bad i slutet. Tack och lov så går ju finalen inomhus, så NFL's största underbett överlever ännu en säsong Steelers blitzar därmed sönder Seahawks och vinner med två TD's. (Och innan nån skriker högt... jo, jag tycker trots allt att Bill Cowher är kult) Förresten... ingen som uppfattade satiren i Manning artikeln??? mvh Garry
|
|
|
Post by martin on Jan 23, 2006 15:02:44 GMT 1
sportspickle har gjort några riktigt grova övertramp tidigare men den här artikeln var kul.
(om jag inte minns helt fel så var det de som i förra veckan skrev en artikel om att mike vanderjagt försökte hänga sig men lyckades med att sparka undan stolen han stod på. vilket var lite skoj i alla fall. men sedan vävde de in dungys sons självmord i historien för att den skulle verka trovärdigare...trevliga snubbar)
|
|
|
Post by D Sandberg on Jan 24, 2006 11:01:42 GMT 1
Jaha! Jag läste varken hela artikeln eller gjorde några närmare efterforskningar på vad sprtpikle är för något. Nu förstår jag
|
|
|
Post by Coach on Jan 24, 2006 19:16:53 GMT 1
Nej, det framgår ju verkligen inte nånstans på siten att det är humor det handlar om... utom typ ÖVERALLT och framförallt på just framsidan... dope...
|
|
|
Post by martin on Jan 25, 2006 9:16:08 GMT 1
Va? är inte allt som står på internet sant???
|
|
|
Post by D Sandberg on Jan 26, 2006 8:53:38 GMT 1
Nej, det framgår ju verkligen inte nånstans på siten att det är humor det handlar om... utom typ ÖVERALLT och framförallt på just framsidan... dope... Som jag sa. Jag läste inte ens hela artikeln. Men visst, fortsätt trycka ner mig bara! Gör det! August! Jag tycker det här gränsar till personangrepp, du borde censurera honom, Personligen tror jag att Steelers kommer torska SB, de har ju lyckats för bra nu helt enkelt. Nu är självförtroendet så högt så det nästan blir underskattning och då glömmer de bort en viss Shaun Alexander...
|
|
|
Post by martin on Jan 26, 2006 10:17:20 GMT 1
jag tror inte att steelers kommer underskatta eller glömma bort alexander.
seattle har haft ett extremt tacksamt spelschema i år.
de spelar i samma division som 49ers, cardinals och rams! Sex segrar, tack så mycket.
Vilka AFC-lag har de mött i år? Jaguars, förlust mot ett bra lag. Texans, Titans och Colts. Segrar. Vinst mot Texans och Titans? Wow. Ok de vann mot Colts men det var veckan efter Colts första förlust och Dungy var inte på plats pga det som hände hans son några dagar tidigare.
De enda riktigt tuffa matcherna de vann under regular season var mot cowboys och Giants.
I slutspelet började de mot Redskins, efter att ha sett redskins vinna mot bucs undrar jag hur sjutton washington ens lyckades vinna hälften av matcherna under grundserien.
Sen fick de möta panthers som var rejält mörbultade efter matchen mot bears föregående vecka. med 3rd string running back & många skador på nyckelspelare hade carolina helt enkelt inget att sätta emot.
Jag tror på steelers i SB. om de bara lyckas stoppa alexanders rusher över left tackle så kommer de dominera matchen från start.
|
|