|
Post by GUNS UP on Nov 28, 2005 13:10:48 GMT 1
Och jag tittar aldrig på en Pontelmatch som mitt lag förlorar, Gators och Red Raiders-matcher som är förluster åker osedda in i bokhyllan. Kapitalförstöring... Red Raiders - GUNS UP!
|
|
|
Post by Bjorn on Dec 1, 2005 16:30:41 GMT 1
Måste säga att jag tycker bara att colts är så in i märgen tråkiga.
Hoppas verkligen någon slår ut dom innan Super Bowl för jag orkar faan inte sitta uppe halva natten om det finns risk att man behöver se NFLs ocharmigaste lag lyfta bucklan.
/Bjorn
|
|
|
Post by Knute Rockne on Dec 1, 2005 18:12:19 GMT 1
If you saw the Colts play the Steeler's on Monday Night Football last Monday, you wouldn't call the Colts boring. Have you even seen the Colts play?
|
|
|
Post by Kingen on Dec 2, 2005 9:00:26 GMT 1
Vad gäller Colts så kanske de har den tråkigast Qb:en i ligan - mister präktig. Så jävla jobbigt duktig....................
Däremot så är Colts ett känt offensivt lag , defensiven är rankade 4 i NFL inte heller dåligt.
Ja,ja bättre att kolla på offensiva lag än defensiva lag - colts är kanske båda vilket gör att matcherna inte blir så intressanta att se. Alltid utklassning!
|
|
|
Post by Bjorn on Dec 2, 2005 11:43:44 GMT 1
Ja jag såg colts spöa skiten ur steelers nu senast. Big deal! Tyckte definitivt att det var en av de sämre matcherna som visats i år på viasat.
Förnekar absolut inte att det är ett bra lag men va faan på en 45-manna trupp borde man ju kunna ha åtminstonde någon spelare som visar i alla fall en antydan till personlighet antingen på eller utanför banan... Men lönetaket räckte väl inte till det antar jag?!? (Personlighet altså.)
/Bjorn
|
|
|
Post by jhib on Dec 2, 2005 13:59:05 GMT 1
Som svensk ska mot nog vara jävligt passiv när det kommer till att snacka skit om kvaliteten på ett NFL lag.
|
|
|
Post by Garry N on Dec 2, 2005 15:06:16 GMT 1
Jag tycker nog Peyton är en av de större personligheterna i ligan, åtminstone på banan. Med den totala koll han har över sitt offense, och oftaste även över motståndarnas defense, så räcker det för att jag ska bli både imponerad och nöjd.
Personligheter som Owens, Smooth och andra "vältaliga" herrar har jag inte mycket till övers för. Sen kanske inte Dungy är världens roligaste coach, men det kan nog Colts fans stå ut med, så länge de vinner.
Å andra sidan anser jag att "Tonfisken" är den största profilen som finns i ligan. Men det innebär inte att jag håller hårt på Cowboys.
mvh Garry
|
|
|
Post by 81 on Dec 2, 2005 20:43:10 GMT 1
Personligheter som T.O, Smooth, Chad J mm vältaliga herrar och är grymt bra för NFL. Dom är lika bra för NFL som Zlatan är för svensk fotboll. All uppmärksamhet är bra. Vad är det för skillnad på Parcells och T.O då det kommer till uttalanden? Parcells är HC och T.O spelare. Parcells har sagt en massa skit genom åren som är grymt underhållande. Precis som att T.O är underhållande. Parcells har kanske inte har slagits i omklädsrummet dock men men
|
|