|
Post by skaning on Oct 10, 2005 13:38:02 GMT 1
Jaha viket lag tar hem dm-finalen då.dags för möte igen carlshamn-halmsatd. vinner carlshamn i gen eller får halmsatd revansh jag tror att carlshamn lyckas vinna en match till..21-14 till carlshamn och får därmed möta göteborg som jag tror i en sm-semi.......
men kommer det någon laguppställning eller liknande inför dm-finalen. läget i lagen några spelare och se upp med och lite smått o gott....
lycka till båda lagen kommer lätt att se denna match
|
|
|
Post by Gurun on Oct 10, 2005 17:00:55 GMT 1
Halmstad kommer riktigt taggade efter den senaste förlusten med 14 - 12. Det ser mycket bra ut på (fri från) skadefronten. Matchfilmen har rullats fram och tillbaks med analyser nätterna igenom. Felen har rättats till så nu finns et bara vinst som gäller. Örnarna ser fram emot att få åka upp till Göteborg och möta Marvels som förhoppningsvis vinner över Sundsvall. Tipset är knapp vinst för Halmstad Eagles.
|
|
Foxtrot Uniform Charlie Kilo
Guest
|
Post by Foxtrot Uniform Charlie Kilo on Oct 10, 2005 17:20:22 GMT 1
Mitt förra tips gick jag efter hjärtat och då blev det inte rätt och min hjärna funkar bara på helgerna om jag har tur. Så nu önskar jag bara lagen lycka till ;D
|
|
|
Post by Sundsvall on Oct 10, 2005 18:12:11 GMT 1
Gurun, för det första så har ni (södra) hemmamatch mot vinnaren av norr och västra.. För det andra så vet jag inte vad du fick sundsvall ifrån...
|
|
|
Post by guest on Oct 10, 2005 21:29:10 GMT 1
Jag tror nog carlshamn tar det endå. men det kommer vara mycket jämt. Kommer nog bli en av de bästa matcherna i årets u-19. men lycka till båda lagen..
|
|
|
Post by Laholm kick ass on Oct 11, 2005 7:17:08 GMT 1
Ni kan komma med vad ni vill. Marvels kör över er och all ni kommer med. Halmstad Eagles? Ni borde kalla er Halmstad Slackers! ;D
|
|
|
Post by aengus on Oct 11, 2005 8:37:43 GMT 1
det kommer att bli en grym match på flygfältet, asarum på lördag klockan 13.00, mellan två grymt bra lag. många nya spel tränas in nu för att det inte ska bli alldeles för lätt för eagles och läsa oss. det lag som gör första TD:n vinner, tror på samma scenario som senast, ett ställningskrig utan dess like. mycket spel på mittplan.
|
|
|
Post by M Hammargard on Oct 11, 2005 20:52:17 GMT 1
Dags att slänga in ytterligare en klysha... Det är väldigt svårt att slå ett jämbördigt lag två gånger på raken. Sug på den Ps Laholm är en byhåla med storhetsvansinne
|
|
|
Post by guest on Oct 11, 2005 21:27:35 GMT 1
men kommer det någon laguppställning eller liknande inför dm-finalen. läget i lagen några spelare och se upp med och lite smått o gott....
|
|
Laholm is like Menlsa
Guest
|
Post by Laholm is like Menlsa on Oct 11, 2005 21:29:17 GMT 1
Laholm Jepp men vi ligger grymt nära Menlösa. Fan va det rockar Eller
|
|
|
Post by Guest on Oct 12, 2005 13:11:00 GMT 1
Vad jag har sett under två andra av Carlshamns matcher sög deras defence betydligt, jämfört med mot Limhamn och Ekeby får de igång deras Defence till normal standard så gör Halmstad en TD och skulle de få det snäppet bättre så nollar de Halmstad och jag tror att hur ens Halmstad gör så kan de inte stoppa den otrolige Recievern Carlshamn har! Varför är inte han med i landslaget, det är en stor fråga?. Men Carlshamn vinner med 20-6 om de inte har samma domare för då blir det 14-6
|
|
|
Post by guest on Oct 12, 2005 14:20:10 GMT 1
Men vad har hänt me Carlshamns Qb han har varit riktigt grym alla matcher jag sett utom just i lördags mot Halmstad. Riktigt bra arm men mot halmstad såg det inte bra ut. Är det samma kille?
|
|
|
Post by Instmmer on Oct 12, 2005 14:27:02 GMT 1
Jag instämmer helt på förra föregående talare (Guest), kan bara carlshamn komma upp i normal standard i deras defense kommer de plocka bort halmstads offense och ja denna grymme receivern Alexander kommer inte halmsatd kunna plocka bort. Alexander är den bästa spelare jag sett i år om jag ska vara ärlig men har bara sett södra matcherna. såg också på c4 lions hemsida där Alexander kommer från där står det att landslaget inte var intreserad utav han på deras forum...
så vinst för carlshamn med 21-6..hehe o ja utan de domarna som dömde bort 2 av Alexanders td:s men gjorde endå 2..
|
|
|
Post by Instmmer on Oct 12, 2005 14:29:29 GMT 1
Landslagsuttagning u19 jag vill inte gnälla på nån så ta inte detta fel, men varför skickade ni inte iväg Alexander(WR) på uttagningen?hos oss i carlshamn har han producerat snart 60 poäng (om inte mer). lagen vi möter kör doublecoverage på honom ibland tre killar som försöker täcka honom, tar cirka 80 % av alla passningar. är väl nu meste poängplockare i hela u19. tänk på detta när det är uttagningar igen inför em. Insändare: Jörgen Datum: 2005-10-08 kl 23:58 RE:Landslagsuttagning u19 Ja det är en riktigt stor förlust för landslaget den killen är grymt duktig. Hoppas att de blir intresserade av han till nästa utagning då. Insändare: Sebbe Datum: 2005-10-10 kl 13:39 Ok! Ok! då är det en stor förlust för det landslaget. ska dem bara springa på marken? kan man tänka sig? Tackar o bugar, Ian. Insändare: Jörgen Datum: 2005-10-09 kl 10:21 he was he was and they were not interested?? grattis till DM u19 jÖRGEN. iAN Insändare: IR Datum: 2005-10-09 kl 01:01 ---------------------------------------------------------------------- detta stod i deras forum att de inte var intresserade?
|
|
|
Post by Publik i Ystad on Oct 13, 2005 8:39:18 GMT 1
jag har sett en kille som kunde knäcka denna "otroliga" reciver men ingen pratar om han Johan "sälen" Boström som plockade tre interceptions mot just detta boll fångande underbarn och som dessutom bara lät honom ta 5 pass på hela matchen
|
|