|
Post by aengus on Oct 13, 2005 9:57:50 GMT 1
Varför vår QB inte kom upp i normal standard mot Halmstad förra matchen var att hans axel inte va 100%:ig. och interceptions som sälen plockade mot alexander i ystad berodde mer på en oerfaren QB o inget annat, 5 indianpassar kastade han, ingen täckt alexander där inte. Vår QB är nu uppe i en 150%:ig nivå, så även resten av laget vi hade en kanonträningigårkväll med bra vibrationer i alla spelare. vi kommer skadefria o grymt taggade för att upprepa förra matchen. angående domare så blir det väl Fereed o hans gäng som dömer, tror jag.
|
|
|
Post by Facts on Oct 13, 2005 11:59:48 GMT 1
tycker ändå att det ska märkas ut att Sälen är född 89 och är därför en av de yngre spelarna i ystad
|
|
|
Post by Domarna on Oct 13, 2005 13:03:28 GMT 1
Inlägget raderat på begäran.
|
|
|
Post by Guest on Oct 13, 2005 14:00:02 GMT 1
Såg matchen mot ystad och vem som helst kunde ta interceptions på de passarna och att carlshamn var kassa den matchen jämfört med de andra matcherna. Ja jag vill påstå att han är otroligt bra som man även ser när han gjort 60 poäng av 85 som carlshamn gjort.
|
|
|
Post by Guest on Oct 13, 2005 20:36:19 GMT 1
asså ni får det att låta som om han är Carlshamns ända offensiva vapen men jag menar vi spela den ultimata lag sporten här gör inte en spelare laget!
|
|
|
Post by guest on Oct 14, 2005 8:14:25 GMT 1
Bara en dag kvar innan dm-finalen drar i gång. kommer det komma upp någon Preview eller nått liknande inför mötet.
|
|
|
Post by guest on Oct 14, 2005 16:34:48 GMT 1
Naturligtvis så gör inte en spelare ett helt lag men måste också säga att utan alexander i år tror inte jag att carlshamn hade spelat dm-final imorgon. Han är iallafall den enda giftiga spelare jag sett i carlshamn i år. bra händer, snabb, grym på att finta
|
|
|
Post by Bengt Bjrnehammar on Oct 16, 2005 10:02:07 GMT 1
En bra och just DM final som Halmstad gick segrande ur med siffrorna 6 - 12. Halmstad möter i nästa match Göteborg. Matchen spelas på söndag den 23 oktober kl 13.00 på Sannarps IP. Domarteamet skall ha all heder av sitt jobb, men så var det också 7 domare på plats.
Bengt Björnehammar Halmstad Eagles
|
|