|
Post by snart on Mar 20, 2007 18:41:17 GMT 1
Snart drar det igång, gissar att alla lag börjat träna med skydd nu... 2 månader kvar, 1 och en halv nästan.
Går alla möjliga olika rykten från lagen... kommer tydligen bli en riktigt spännande säsong 2007.
Vilka går som favoriter?
Tror ni vinnaren slår ett försvagat Ystad el. Hässleholm i kval till div 1?
|
|
|
Post by sytligt bra on Mar 26, 2007 20:40:17 GMT 1
Rhinos som obestridd 1:a Kommer sopa banan med de andra för det verkar som om inga andra lag verkar träna ens. Dessutom har vi fotbollspelare och inga bandykillar i laget.
CC-B kommer tvåa, kommentarer är överflödiga.
Lakers Blir trea då dom fortfarande spelar innebandy och har verksamhet.
Wolves Existerar dom ens?
Rhinos spöar: Ystad med 36-6 i kvalet.
|
|
|
Post by Leonidas on Mar 26, 2007 21:16:14 GMT 1
mohahahahahaha bra talat
Rhinos går obesegrade rakt upp i superserien, NFLE next!!
|
|
|
Post by wolfking on Mar 26, 2007 22:07:36 GMT 1
Wolves finns i högsta grad, info och övrigt kommer när detta känns relevant. Sist jag kollade så avgjordes inte serien i forumet, något vi kanske skall införa:
Trippelmöten i Fotboll 2 Möten i dyngspridning/rykten på forum 1 Möte i stockkast på Gotländskt vis Dubbelmöte i Lerbrottning m. syskon ifört speedos/skynke
Samt att samtliga spelare måste gå en match mot sitt " teamname" Vilket innebär att Crusaders o Rhinos får det j-ligt svårt, Wolves får det lite halvjobbigt, och lakers är svår tolkat men blött!! Detta ger 22 Matcher per år, där skiljetvister avgörs via forumet, som har en central roll i hur bra ett lag verkligen är. Sen kommer även styrketester att ske via forumet i kända grenar som: Forumbänk, bredbandsböj, ModemCurl och den avgörarande freeware vändningar.
Det är helt klart för sent för sånt här.... ;D mvh . Alpha Hanen.
|
|
|
Post by 132 on Mar 27, 2007 21:14:42 GMT 1
Ingen eld utan gnista
|
|
|
Post by Wolves HC Therus on Mar 27, 2007 21:51:01 GMT 1
Förstår väl inte riktigt vad ovanståedne skribent menar riktigt med detta, om någon tog mitt ovanstående inlägg på för stort allvar så vill jag bara förklara att jag INTE vill brottas med mina syskon iförd Speedos. Det finns gnista i wolves, ni som undrar. Då borde det kunna ta eld även där, frågan är om rhinos brinner ner efter alla gnistor de lockat fram ;D Vår hemsideansvariga (säger man så??) sysslar fortfarande med den förkastliga värnplikten (oj, politik oxå!), därför dröjer hemsidan, dyker sedan upp på www.wolves.nu Under tiden rekomenderar jag www.break.com ( va!!??) Wolves kommer inom snar framtid, att släppa information och dylikt som är relevant för den stundande seriepremiären, men som tidigare sagt, det blir när det är-....just det relevant. Även om Lakers just nu spelar innebandy (det är faktiskt jobbigt) och rhinos mönstrar 218 personer+maskot med höknäsa på sina träningar. Spelar det ingen roll, bästa laget under perioden 12/5- 31/8 vinner, that´s IT! Övrigt: Borås Winys går det bra för, mer folk, kompetent personal osv, blir nog ett kanon år. Lidköping Faker´s är årets förening i VSAFF, de kämpar på bra som vanligt, ett härligt gäng med härlig ungdoms verksamhet, jag kommer aldrig räkna bort Lakers, de har alltid KUL! Karlstad (med K) Crusbärries är alltid ett otippat kort, B-laget kan innehålla allt från förre detta pojkvänner, brorsor, kickad personal och nyblivna hjältar, en o annan junior får nog dra sitt strå. Jag ser fram emot en härlig säsong i V:A. hoppas ni får det lika kul, men kom ihåg, det avgörs på planen, men vill ni "trashtalka" så kan vi göra det. Jag ska bara kolla lite mer på "youré mama!!" på MTV. Ha de gött! o Peace out! mvh: Alphahanen från Bergslagen.
|
|
saxat frn LL hemsida
Guest
|
Post by saxat frn LL hemsida on Mar 28, 2007 19:43:46 GMT 1
|
|
|
Post by CCB on Mar 29, 2007 11:34:31 GMT 1
Blev det nåt CC-B i år eller inte?
|
|
|
Post by CCB on Mar 29, 2007 13:51:41 GMT 1
Har dom inte anmält lag? Har dom inte svarat på frågan 200 gånger? Blir det inget lag så skulle dom nog sagt det för längesen då det snart är dax för första matchen.
|
|
|
Post by CCB on Mar 29, 2007 15:30:34 GMT 1
Har tydligen gått ut info internt inom CC att det måste till ytterligare spelare för att det skall anmälas ett lag. Tror inte det är spikat att de ska spela ännu.
|
|
|
Post by GRRRR on Mar 29, 2007 19:42:00 GMT 1
Enligt Borg ska dom ha lag
och om inte så sabbar som för hela västra och alla sponsorer blir förbannade och vi kommer invadera karlstad för att smälla knäskålar i en hel månad!
|
|
|
Post by CCCCP on Mar 29, 2007 20:20:04 GMT 1
Enligt Borg ska dom ha lag Borg kan knappast bestämma det längre. Är ju ny sportchef i CC nu och han har ju sagt att han ska satsa på att ge juniorerna bättre förutsättningar. Är väl gemensamma matchdagar för juniorerna och Div 2? Räkna inte med att CC-B ställer upp i år.
|
|
|
Post by ccccccc on Mar 29, 2007 20:57:55 GMT 1
men junisarnas spelschema har ju itne kommit ut och varöfr skulle dom inte kunna spela div 2 tills u19 serien börjar?
|
|
|
Post by Ingen on Mar 30, 2007 13:37:12 GMT 1
Ingen som vet mer ingående om dom ställer upp eller inte? Förstår väl om dom bestämmer sig för att satsa på u19 i första hand. Inget konstigt med det, dom har ju redan ett seniorlag. Synd för oss andra i västra men knappast cc;s problem.
|
|
|
Post by sadist on Mar 30, 2007 19:00:20 GMT 1
CC har aldrig brytt sig om dom förstör för andra klubbar, skön inställning... "sporten ska växa, men BARA i våran stad" Jo det är ju en smart inställning.
SAFF MÅSTE skaffa nåt form av klubbkontrakt med klubbarna långt innan säsongen - hur ser det ut om media, sponsorer, publik, värdar och allt är bokat till en match och så drar sig muppCC ur och förstör allting.
SKÄRPNING!!!!!!!
|
|