|
Post by Rhino on Oct 30, 2006 18:18:42 GMT 1
Vilka lag kommer till spel (säkert)? och vilka lag vill/kanske kommer till spel?
|
|
|
Post by saker on Oct 30, 2006 22:19:44 GMT 1
Borås kommer inte till spel. Säker källa.
|
|
|
Post by Hmmmm on Oct 31, 2006 10:56:41 GMT 1
Svårt att säga vilka lag som kommer till spel??? Borås kommer säkert till spel. Karlskoga väldigt svårt att säga beror lite på vad man kan skrapa ihop. Jönköping? Ännu svårare dom genomförde ju inte ens serien. Carlstad B?? får dom ihop något B-lag skulle ju det vara bra för serien Lidköping kommer säkert till spel på ett eller annat vis antigen själva eller ihop med skövde. Skövde??? själva eller med Lidköping beror ju på hur mycket folk som är villiga att ta upp kariären igen... För seriens bästa är väl att alla lagen som nämnda får ihop ett lag, men det är väl mer en önskedröm än verklighet. Västra kommer nog tyvärr bara bestå av tre eller max fyra lag nästa år.
|
|
|
Post by Frans on Oct 31, 2006 20:41:38 GMT 1
Borås kommer säkert till spel. Sitter du och hittar på eller?
|
|
|
Post by Hmmmm on Nov 1, 2006 9:59:31 GMT 1
Nej jag tycker inte jag hittar på utan försöker tolka hur den gångna säsongen såg ut och bedöma utefter det!!! Vad tror du själv frans??? Tror du verkligen inte borås kommer till spel?? Så som det såg ut i år har jag svårt att förstå varför dom inte skulle komma till spel. Men du kanske vet något mer som inte jag vet. Som sagt jag gjorde mest en uppskattning men folk får gärna rätta till min uppskattning. Om folk verkligen vet hur det ser ut i lagen. Jag hoppas iallfall på en stor västra serie med många lag. Så kör hårt nu alla lag i tvån så vi får en bra serie!!!!
|
|
|
Post by BULL on Nov 1, 2006 12:01:38 GMT 1
Va e de för skitsnack, Borås har nog störst trupp och bäst ekonomi i hela serien! Skärp till er, fråga inte "säkra källor" fråga oss på planen istället!
Själv vet jag att Rhinos spelar. Hawks hoppas jag på, men ja har ingen "säker källa" hahaha.
ne kan vi få lite spelare från alla lag som rapporterar in hur de ser ut istället för alla mystiska "säkra källor" tack?
|
|
|
Post by Duke on Nov 4, 2006 17:21:30 GMT 1
Skövde kommer nog få ihop ett lag. Troligtvis tillsammans med Lidköping men lag blir det nog iaf.
|
|
|
Post by Marcus on Nov 10, 2006 15:54:35 GMT 1
Grymt, kul å höra!!
Så klara är:
Borås Rhinos Skövde/Lidköping
Väntar på svar från: Karlskoga Carlstad B Jönköping
(mkt tveksamma: Göteborg B? Halmstad?)
|
|
|
Post by vergng on Nov 12, 2006 17:48:24 GMT 1
Fd jlandslags RB´n Fredrik Westholm från Karlskoga till Borås pg av plugg
|
|
|
Post by Nej on Nov 12, 2006 18:38:02 GMT 1
Han har då inte tränat. Kommer heller spela pga sina studier.
|
|
|
Post by F Westholm on Nov 23, 2006 20:02:53 GMT 1
Nej det stämmer att jag antagligen inte kommer kunna spela med Borås i år... Jag har på grund av studierna missat ett antal träningar nu på försäsongen, dessutom spelas de flesta matcherna som bekant på sommaren o då kommer jag antagligen att vara hemma i Karlskoga o jobba. Men ja, än så länge utesluter jag ingenting för suget finns där precis som vanligt ;D
|
|
|
Post by rni Rhinos on Nov 23, 2006 21:51:06 GMT 1
Tråkigt att höra.
Skulle du ändra dig så är du välkommen ner till träningarna. Och skulle det vara nått du undrar över så är det bara att ringa. Nummret finns på hemsidan.
För övrigt så ser det riktigt bra ut för rhinos del. Mycket spelare på träningarna. Mycket nya 18-19åringar som kommer in i klubben och det är bra för framtiden. Finns även äldre som fått bensin på elden när det blåser posetiva vindar genom klubben. U16 laget/lagen drar igång i januari och då får vi se vart det leder. Planerna finns på att starta flera i borås. Känns som om det blir lättare att genomföra en serie på hemmaplan vad det gäller att rekrytera tränare med mera.
Folk i föreningen (och även utanför) vill döma för första gången på år. Så förhoppningsvis så har vi 10-15st vid seriestart. Allt är ljust just nu och stämningen god. Hoppas att det håller i sig och att den nya styrelsen jobbar ihop sig och tar ett par steg till framåt.
|
|
|
Post by ja on Nov 24, 2006 10:55:33 GMT 1
...och att motståndarna får ihop lag så de blir serie, annars får vi väl möta Skövde/Lidköping 6 gånger på raken.
|
|
|
Post by Hmm on Nov 27, 2006 19:35:37 GMT 1
Nu är det snart den 30 och då måste väl alla veta om dom kommer anmäla lag eller inte.
Borås anmäler ett lag. Vilka mer?
Ska man betala in avgiften för att få spela dubbelmöte mot Lakers. Eller i lakers fall mot rhinos? Ska bli intressant detta.
|
|
|
Post by vsaff on Nov 30, 2006 0:29:36 GMT 1
Kommer Skövde spela själva eller spelar de med Lidköping igen? Jpkg kommer EJ med seniorlag, blir en tunn serie detta, Gbg har gått upp, kommer Karlskoga till spel? Har hört att de tappat folk till andra lag
|
|