|
Post by hojt on Oct 7, 2005 13:20:44 GMT 1
Läget
|
|
|
Post by Beazt on Oct 7, 2005 14:54:17 GMT 1
Nödvändigt....
Men men tror på solna här...
|
|
|
Post by Ryan B on Oct 8, 2005 22:09:59 GMT 1
Solna vann Judas-Bowl med 8-6 trots zebrorna....
|
|
|
Post by Hawkeye on Oct 8, 2005 22:40:21 GMT 1
TROTS zebrorna??? Utveckla!!!
|
|
|
Post by FTZ on Oct 8, 2005 23:21:50 GMT 1
Ex1,Man blåste för "felaktig utrustning"(ett hakskydd hadde gått up på ett ställe) när MM var ca 4y från endzone. Och förstörde rytmen totalt. Tydligen ska de randiga vara extra hårda på detaljer i junior matcher så att de lär sig reglerna. Men resultatet enligt mig blir att de lär sig att man kan få en match "sönderblåst". Detta gäller givetvis för båda lagen. En del ankor alltså.
|
|
|
Post by eller on Oct 9, 2005 9:04:19 GMT 1
Det va väll så att smm va 4yards från sin egen endzone
|
|
|
Post by Guest on Oct 9, 2005 9:59:02 GMT 1
Nej smm var 4 yards från solnas endzone... För övrigt var det en grymt jämn och bra match båda lagen spelade extremt bra... Och matchen avgjordes mycket tack vare zebrorna och smm's dåliga offense som inte fick mycket gjort... En riktig defense match....!
|
|
|
Post by Neapolitan on Oct 9, 2005 10:37:46 GMT 1
smms dåliga offense? vad jag såg lyckades inte SC offense producera så värst mycket dom heller. hade väl 2 stora spel varav 1 td? :S
|
|
|
Post by Publik on Oct 9, 2005 11:04:10 GMT 1
När dom blåste för felaktig utrustning, hade dom varnat typ dom 10 ggr innan, så de va bara klantigt av smm, plus att dom bestraffades inte i yards, dom blev bara av med en timeout, så de va ju inte så att dom fick någon annan field position.
Sen om man kollar på matchen var ju zebrorna mer emot solna, än var de va mot smm. kolla vilka va som va domare oxå. 3 smm spelare, visst dom gör sitt bästa för att vara opartiska. men jag kan säga att de var svårt för dom.
|
|
|
Post by in da stands on Oct 9, 2005 20:47:14 GMT 1
Tyckte det var en jämn match med två bra defense. Solna hade lite bättre fighting spirit och lite bättre spelare påoffense och det avgjorde. Om det inte varit fr alla 1235645 flaggor domarna kanstat hade det nog blivit nån TD till. Vill inte säga att domarna fuskade men dom var klart partiska och jag j hoppas det är sista året vi kör med domare från hemmalaget i U!9. Nästan ingen klarar vara opartisk. Som tur var avgjorde dom inte matchen. Roos - närman får en time out bestraffning för felaktig utr så ska man inte få den time outen! Nu vet du det. Målgesten var störskön förresten, en äkta highlight diss.
|
|
|
Post by guest on Oct 9, 2005 21:55:59 GMT 1
vad var det för målgest?!
|
|
|
Post by JC on Oct 9, 2005 22:54:56 GMT 1
Alla solna spelare sprang till endzone och la sig på rygg och sprattlade.
Jag säger bara "act like you been there before"Jag vet inte vem som sa det men det kan ha varit nån i Arlanda. Värd att tänka på.
|
|
|
Post by guest on Oct 10, 2005 9:07:26 GMT 1
hahaha...den var ju stor skön. Dom sprang till han som gjorde TD gjorde ljudet "muuu" som en älg och hade händerna som sedan blev dom nedskjutna. Klockrent eftersom deras förra HC Moose coachar SMM. aja "JC" vissa av oss växer aldrig up utan är barn och har kul hela livet..vi andra..jaa..du talar ju för dom....ha ett kul liv i know i will!
|
|
|
Post by robinson robban on Oct 10, 2005 9:47:22 GMT 1
handlar snararae om vad man vill bli ansedd som i livet, en människa med klass eller inte...
|
|
|
Post by Publik on Oct 10, 2005 10:09:27 GMT 1
Celebrations är patetiskt hur ung man än är.
|
|