|
Post by celebrator on Oct 10, 2005 10:56:48 GMT 1
Att fira en td är vell det mest naturliga man kan göra.
|
|
|
Post by straff on Oct 10, 2005 10:57:54 GMT 1
att fira en td UTSTUDERAT är väl knappast naturligt, väldigt stor skillnad, därför utstuderat blir bestraffat
|
|
|
Post by Micke on Oct 10, 2005 11:05:11 GMT 1
Hur kul kan man ha?! orka lägga in kommentarer om vem som gjorde vad och hur tight matchen var, såg du matchen vet du! va du inte där, se video filmningen.....de blir alltid samma respons från det förlorande laget och för övrigt vet jag att det finns en hel del folk som för det första inte ens ser matcherna men ändå citerar och kommenterar och för det andra tycker jag personligen att ni som inte hade tänkt uppge riktiga namn eller inget namn alls inte har något här att göra...... Fråga: Är det här ett allmänt forum för folk som har tråkigt och vill säga dumma saker eller ett seriöst forum!?
|
|
|
Post by mOsSieFieD on Oct 10, 2005 11:16:43 GMT 1
Måste bara säga en sak i denna diskussion! Celebrations e jäääääävligt kul =) de e väldigt kul o se på RESPECT till Solna's O och speciellt #12 jaja, många kommer säkert klaga att ja stödjer CELEBRATIONS, men HEY, vad kan man säga e man T.O fan och Moss fan så måste man älska de! peace up, A-town Stålis #?
|
|
|
Post by Publik on Oct 10, 2005 11:43:01 GMT 1
Ståhl, lite dit jag ville komma.
I NFL kan det funka, men när vi svenskar försöker härma proffsen så blir det bara pattetiskt.
|
|
|
Post by Oz on Oct 10, 2005 11:59:35 GMT 1
Jo de e ju patetiskt att bli glad för nåt man gör på en match... eller.... Fan klart man blir glad om man gör en sack eller en td oavsett om de e NFL, NFLEL, eller i en U19 match... Folk kanske tycker att man ska låta bli att berömma varandra för att risken finns att man tror att man gjorde något bra också...
Gör man nåt bra ska man fira...! annars kanske man ska fundera på om man inte ska börja måla tavlor eller nåt...
|
|
|
Post by mOsSieFieD on Oct 10, 2005 12:00:12 GMT 1
själv så tycker ja de bara e kul förresten, de stavas "Stål" inte me H alltså Men om de va upp till mig så skulle celebrations vara heeeeeeeelt okej i Swe oxå! men de kommer väl aldrig hända att ja får bestäma de så man får fortsätta dröma alltså! FOOTBALL SWEDEN RULES props to Moss Stålis #?
|
|
|
Post by Publik on Oct 10, 2005 12:09:17 GMT 1
När vi ändå snackar om det så gjorde Bengals WR hjärt och lungräddning på bollen igår efter en TD.
|
|
|
Post by s on Oct 10, 2005 13:14:08 GMT 1
jag tycker det borde vara grundkrav på att stava, då kan man få fira, men kan man inte stava, så får man inte fira. Då blir det rättvist åt båda hållen, ställs lite krav på "showboats"
|
|
|
Post by Turbo on Oct 10, 2005 13:56:16 GMT 1
Till "In da stands": Varför skulle man inte få sin timeout?
|
|
|
Post by publik88 on Oct 10, 2005 22:34:52 GMT 1
TD gesten var skön och har sin historia om man vet att en Älg bytte från SC till SMM. På tal om att ha klass eller inte... Flaggan är självklar och så ska det vara men det var värt det tro mig. Tyck vad f-n ni vill om det.
Turbo, man bestraffas med att förlora en timeout. Inte bestraffas med att tvingas ta en timeout eller hur?
|
|
|
Post by Turbo on Oct 11, 2005 14:22:04 GMT 1
Jo man bestraffas med att tvingas ta en timeout. Dvs domarlaget gör precis som vid en vanlig timeout. Om laget har förbrukat alla sina timeouter så får man en fem-yard bestraffning. Jag uppfattade "In da stands" som om att man bara skulle stryka en timeout och inte få de sekunder man har rätt till vid en timeout.
|
|
|
Post by Tomas Bodin on Oct 11, 2005 18:32:16 GMT 1
Att fira en touchdown utanför planen på sin egen sida av goalpost kommer aldrig att bli olagligt
|
|
|
Post by Nej on Oct 11, 2005 20:11:35 GMT 1
men det va väll ingen som vart sur för flaggan på den heller käns som att alla vi va rätt med på att ta den 15yardaren
|
|