|
Post by Brsrk on May 15, 2006 21:47:02 GMT 1
Jag ett antal, men de är kassa för att a) min kamera suger, b) fotografen satt i motsol, och c) fotografen såg amerikansk fotboll för första gången, så det blev inga lyckade action shots.
MVP för oss får någon annan utse, men för Nyköping så var det i min meing #45, deras fullback. Matthias Berggren skulle jag gissa att han heter, av deras roster att döma. Snabb, tung och svårstoppad.
|
|
|
Post by g on May 15, 2006 22:17:26 GMT 1
men för Dif då vem spelade bäst?
|
|
|
Post by Elegi2 on May 15, 2006 22:56:43 GMT 1
mvp för Dif? mvp för baltic beasts? Det utsågs inga MVP i matchen. Dock kan jag i efterhand utse Mathias Berggren som våran MVP:are iaf. Att slita så mycket som han gjorde i matchen (har nog aldrig sett en sån trött människa i hela mitt liv) och ändå ge allt varje gång han var inne är R.E.S.P.E.C.T. Sen var det flera andra som inte var långt efter heller. Djurgården: Alla! Att fajtas en hel match med 13-14 killar är starkt.
|
|
|
Post by M Hammargard on May 16, 2006 0:53:12 GMT 1
Sluta lovorda Berggren. Forum är till för att snacka skit om folk som inte har nån dator. Berggren anser att internet är en fluga som snart är över.
Skämt åsido. Han var duktig. I DIF (om man nu måste välja nån) blir det nog X. Eller möjligtvis John som sprang 100yds för en Defensiv TD, med mig flåsandes i hälarna.
|
|
|
Post by M Hammargard on May 16, 2006 0:57:07 GMT 1
Bärsärk(Daniel N?). Om du fick några foton som går att använda så får du gärna maila dem till mig på hammargard@hotmail.com Jag har 250mb på den mailen, så det ska nog gå bra. Då kan jag lägga upp dem på vår hemsida för allmän beskådan www.balticbeasts.net
|
|
emil
Backup
|
Post by emil on May 16, 2006 6:25:02 GMT 1
Snälla ska ni börja med MVP igen? Jag tycker MVP är så jävla överskattat, speciellt när det går överstyr för dem som blir MVP.
Berggren var bra precis som många andra. Tycker det räcker med att man skriver så.
|
|
|
Post by Elegi2 on May 16, 2006 7:14:25 GMT 1
Emil..... du kan få en MVP-Junior utav mig... för du är så rund om magen... ;D
|
|
|
Post by elller on May 16, 2006 8:23:20 GMT 1
Tror inte Emil fått så många Mvp´s i sitt liv???!
|
|
|
Post by Brsrk on May 16, 2006 8:30:58 GMT 1
Bärsärk(Daniel N?). Om du fick några foton som går att använda så får du gärna maila dem till mig på hammargard@hotmail.com Jag har 250mb på den mailen, så det ska nog gå bra. Då kan jag lägga upp dem på vår hemsida för allmän beskådan www.balticbeasts.netJag som gömmer mig bakom det här nicket är Martin G. #63 på tröjan (större delen av matchen), spelade MLB och LG. Jag mailar över några bilder i kväll, men vänta dig inte för mycket av kvaliteten, som sagt.
|
|
emil
Backup
|
Post by emil on May 16, 2006 9:02:45 GMT 1
Emil..... du kan få en MVP-Junior utav mig... för du är så rund om magen... ;D Dig kan man alltid lita på Thommy Nej men ärligt, hatar när man ska börja med MVP. Tror många i laget vet varför. Blev ett väldans ståhej sist.
|
|
|
Post by Conan on May 16, 2006 9:14:50 GMT 1
Kan de sebbe du menar, du e vell bara avundsjuk ;D
|
|
emil
Backup
|
Post by emil on May 16, 2006 10:11:30 GMT 1
Kan de sebbe du menar, du e vell bara avundsjuk ;D Så länge jag har störst mage är jag DEFENITIVT INTE! avundsjuk.. Nej men visst det kan vara kul med MVP, menade inte att det var jobbigt för mig men det blev ett jävla ståhej för vissa andra i laget. Jag tyckte det var förvisso roligt att han gör något rätt Conan, fått så stark hjärnskakning så du inte ens vet hur man stavar längre?
|
|