|
Post by SAJK on Aug 2, 2007 10:21:12 GMT 1
Fnizz NPP, löjlig du är ;D. Filmen kommer ju ut oavsett om det var PI eller inte?
|
|
|
Post by bumpaberra on Aug 3, 2007 11:02:42 GMT 1
Det är jag som är boven i dramat. Jag filmade matchen och tog därefter semester... Fick inte reda på uppståndelsen här i forumet förrän nu när träningarna tog vid igen. Här är i alla fall filmen: media.golf.se/86/20070617.asxKan bara öppnas i explorer. Ber återigen om ursäkt.
|
|
|
Post by na on Aug 3, 2007 12:47:19 GMT 1
mina kommentarer om filmen: riktigt bra filmat inom boxen, man ser bra vad som händer där. Tyvärr är det svårt att avgöra på passningar vad Receivern springer för mönster, i övrigt tyckte jag det var schysst kvalité på filmen.
|
|
|
Post by qb killah on Aug 3, 2007 13:01:57 GMT 1
Snygga dräkter Panthers! Hyllén kallas inte till landslaget som qb? varför när det finns många som är sämre som fått åka...
|
|
|
Post by Uppsala on Aug 3, 2007 23:24:00 GMT 1
Kolla klockan 19:54 - 20:00. Det är bevisligen inte någon Pass interference av Uppsalas nummer 21 Jonas Weilander.
Det var fjärde och (?). Så det var ju ganska matchavgörande. Inte så kul att domarn har med resultaten att göra : /
|
|
|
Post by TB on Aug 3, 2007 23:26:26 GMT 1
Om jag inte missminner mig så skulle Hyllen ha varit med till Österrike men tackade nej.
|
|
|
Post by Tomas Bodin U86ers on Aug 3, 2007 23:28:59 GMT 1
Nu har vi alltstå det pinsama men sanna resultatet efter en månads spekulerande.
Samtliga punkter jag tidigare tog upp stämmer enligt filmen.
Men den kanske är manipulerad (syrlig karamell).
|
|
|
Post by LeoBillgren on Aug 3, 2007 23:46:52 GMT 1
Det är off-topic, jag vet, men for the record:
Hyllén kallas inte till landslaget som qb? varför när det finns många som är sämre som fått åka...
Hyllén var med till Finkampen 2006, och kallad till matchen mot Österrike samma höst men deltog ej pga sjukdom.
Till VM kom bara två QB's med, Haraldsson och Cotten, i den konkurrensen bedömdes Hyllén inte slå ut någon av dessa två. Vet inte vilka du avser som fått åka som är sämre än Hyllén?
MVH/ Leo Billgren QB-coach, seniorlandslaget 2006-07
|
|
|
Post by 86 on Aug 3, 2007 23:48:11 GMT 1
Snygg filmning av receivern vid 24:56 Trodde man endast fick se sådant i fjollboll men jag hade tydligen fel. Btw, bollen hade redan gått i marken när han la sig ner så det kunde väl ändå inte varit PI, right?
|
|
|
Post by Moviestar on Aug 4, 2007 0:47:17 GMT 1
Nu vet jag att det inte var någon filmning av denna föredetta Örebrospelare utan han försökte helt enkelt kasta sig efter bollen. Det enda pinsamma i denna situation, är domaren som kastar en flagga.
|
|
|
Post by vem som helst on Aug 4, 2007 17:50:28 GMT 1
Men herreguuuud va ni e pinsamma Uppsala!!! Matchavgörande hit och matchavgörande dit. Av filmen att döma kan jag inte se något som indikerar att det skulle vara domarnas fel. Okej...jag kan ge er den sekvensen som visas i slow-motion. Sekvensen vid 24:56 hade jag dömt precis som domaren gör i detta fallet, DB'n hindrar receivern från att ta bollen punkt slut. Sen kan man ju sitta och titta på videoupptagning och diskutera hurvida bollen kanske var uncatchable...kanske...
19:54 ser då inte jag något som skulle bevisa DB'ns oskuld...det enda man ser är en receiver som slänger sig efter bollen. Det är inga bevis min vän...
Ni förlorar med 20 poäng...matchavgörande...tss...
|
|