|
Post by Artikel on Oct 23, 2006 14:48:33 GMT 1
|
|
|
Post by svar on Oct 23, 2006 19:46:58 GMT 1
Ojoj de har värvat OL tränare Mikael Nilsson!
Nu får Sveriges D-line se upp.
|
|
|
Post by L Dirbersky on Oct 23, 2006 20:56:04 GMT 1
Du var ironisk nu???
För just Oline har väll inte varit "kths" starkaste sida....
|
|
|
Post by hmm on Nov 3, 2006 11:28:31 GMT 1
vem e mikael nilsson??
|
|
|
Post by OL on Nov 3, 2006 11:46:22 GMT 1
Coachade KTH/Dif´s OL i tre år, är ifrån början från Sundsvall Flames och har nu flyttat hem igen
|
|
|
Post by Rykte on Nov 3, 2006 13:02:02 GMT 1
Va ja hörde så har han lite att jobba med nästa år, Marcus Berggren kommer komma tillbax. Daniel Holmgren har flyttat hem till sundsvall. Sen så har dom tydligen fått in några talanger på O-Line.
|
|
|
Post by NSAFF on Nov 3, 2006 19:00:45 GMT 1
Spela roll, Sundsvall spelar i div2 nästa år
|
|
|
Post by CCflames on Nov 4, 2006 18:20:53 GMT 1
är det sant att daniel holmgren har flyttat hem? ochisåfall...ska han spela med flames??
|
|
|
Post by men gud on Nov 4, 2006 18:27:57 GMT 1
han är nog bara hemfllyttad under offseason ska ni se
|
|
|
Post by Ronaldijoooo on Nov 6, 2006 12:43:45 GMT 1
Vaaaa ska gefle dra sig ur super ettan ? dom som verkade ha något på gång ?? vad har hänt i så fall ? Minns ju att deras Qb blev skadad och bara spelade 1 match , men får gävle en ny bra qb borde dom väl kunna kriga i toppen nu när tyresö är borta !!? Vilka spelare har gävle förlorat då i så fall så dom ska behöva harva i div 2 ? deras coacher verkar ju bra och bra klubb med långsiktiga mål.... är det någon som har lite seriös info ?
|
|
|
Post by ang gefle on Nov 6, 2006 13:29:44 GMT 1
Gefle kommer spela i ettan nästa år med 99% säkerhet. Tror inte att de går ner till ettan när de har kämpat i flera år för att ta sig därifrån. De borde ha en ung trupp med spelare från u-19 laget som vann sm guld. De hade vell nån reicever som var på väg till cc förra året men som stannade kvar, har inte hört om det är några på väg därifrån.
|
|
|
Post by Div 1 2007 on Jan 3, 2007 8:50:10 GMT 1
Hur går det för Marvels? Lika tyst som vanligt från laget i gbg!
|
|
|
Post by anonym och stolt on Jan 3, 2007 10:49:31 GMT 1
Gillar marvals hemsida. den är snygg och lätt att hitta på. inte för mycket trams som bara tar upp en massa minne. har bara en fråga, deras roster, hur fick de fram de olika uppgifterna om stamina och liknande. pluss att alla i laget verkar ha exakt samma på alla. laget verkar inte vara så starkt på stamina i alla fall för att vara lite seriös. jag tycker att det är riktigt kul att marvals är upp i superettan och det skall bli skitkul att spela mot dem. superettan nästa år kommer att bli skitkul och det är en bra nationell liga också. större delen av sverige är med förutom längst upp. och jag måste säga att jag inte kommer att sakna att åka buss hela vägen upp till UMEÅ hur kul den matchen än var så var det ingen rolig resa över huvudtaget. vill bara säga lycka till alla lag som kommer att spela i sveriges intressantaste liga. hoppas på ett bra år med jämna och hårda matcher. mvh anonym men stolt. PS: Så att ingen missuppfattar något. jag skojade bara med att marvals har låg stamina. och jag är anonym för att jag kan vilket är min rättighet och alla ni andra som inte tycker att det är modigt nog eller annat skit kan dra dit pepparn växer
|
|
|
Post by 3OPAH on Jan 5, 2007 15:34:10 GMT 1
Tjena!
Marvels hemsida är mkt enkel att använda och lättöverskådlig men jag saknar alltjämt deras "Shop"! Den har ännu inte kommit igång...och jag vill ju köpa vissa prylar ifrån klubben! Aldrig fel att visa sin lokalpatriotism med en snygg T-shirt och en läcker Marvels-keps!! ;D
|
|
|
Post by tappar on Jan 6, 2007 14:03:48 GMT 1
STU tappar lite folk iaf:
Eddie Karlsson DL till Santa Monica College Christopher Lundholm WR Santa Monica College Peter Roland RB Santa Monica College Conny Molander LB Robert Morris Ted Nordström OL SMM
tror inte STU kommer tillhöra toppen i år direkt...
|
|