|
Post by Greger on Jun 10, 2006 15:51:13 GMT 1
Blir det storslakt på söndag eller har uppsala något att sätta emot?
Startar Scott?
Är Strauss och övriga med collegemeriter med?
Mitt tips: TRC 47- U 86ers 14
|
|
r det ngon ide att ka dit
Guest
|
Post by r det ngon ide att ka dit on Jun 10, 2006 17:27:49 GMT 1
Ryktet säger många skador och några sjuka i TRC..........stämmer det eller??
|
|
|
Post by TRC on Jun 10, 2006 17:53:49 GMT 1
Den enda "riktiga" skadan vi har är väl på Johan Rauge.
Annars är det mest lite småskavanker.
Men så är det väl i alla lag ?
|
|
|
Post by tricky on Jun 10, 2006 21:36:08 GMT 1
sluta snacka skit och vänta tills imorron!
/The Trick master!
|
|
|
Post by fragande on Jun 10, 2006 22:17:34 GMT 1
vad har hant med Johan Rauge??
|
|
|
Post by Hoahoa on Jun 10, 2006 22:59:06 GMT 1
-----> "Är Strauss och övriga med collegemeriter med"
Strauss spelar ju i ett JÄTTEIMPONERANDE lag ;D he he. vilken div var det nudå ? =)
|
|
|
Post by Bc on Jun 10, 2006 23:14:14 GMT 1
-----> "Är Strauss och övriga med collegemeriter med" Strauss spelar ju i ett JÄTTEIMPONERANDE lag ;D he he. vilken div var det nudå ? =) Har du spelat på college eller som ger rätt att se ner på andra. Skit kul för honom att han får lira på College. Skulle jätte gärna tagit den chansen oavsett division om jag hade haft chansen på min tid... mupp!
|
|
|
Post by moget on Jun 10, 2006 23:26:56 GMT 1
-----> "Är Strauss och övriga med collegemeriter med" Strauss spelar ju i ett JÄTTEIMPONERANDE lag ;D he he. vilken div var det nudå ? =) Pinsamt o se avundsjuka personer som klankar ner på andra. Tror inte att sporten kommer att växa i Sverige om man avskräcker personer från att söka college/highschool. För jag tror nog inte att Straus sattsar på NFL utan bara en rolig grej för livet. Men visst e man jävligt cool så här anonym på nått forum på internet där ingen vet vem man är..
|
|
|
Post by Fredrik on Jun 11, 2006 0:06:14 GMT 1
Ni som får chansen att gå på college oavsett om det är NAIA, ta den!
Oavsett nivå eller division så är ALLA Collegelag i USA bättre än samtliga svenska lag!
Jag kommer ihåg när Benedictine div III kom ner och spöa skiten ur 86ers och Nordic Vikings 96. 86ers var då j-igt bra med svenska mått mätt.
Så oavsett vilket College man hamnar på så kommer man tillbaka till Sverige som en bättre spelare, rilk på erfarenhet.
|
|
|
Post by Fredrik on Jun 11, 2006 0:07:15 GMT 1
innan någon Wiseass kommer och anmärker.....
rik på erfarenhet menade jag....
|
|
|
Post by jaja on Jun 11, 2006 0:44:06 GMT 1
-----> "Är Strauss och övriga med collegemeriter med" Strauss spelar ju i ett JÄTTEIMPONERANDE lag ;D he he. vilken div var det nudå ? =) Han spelar på Phoenix College och det är ett JUCO i dne bästa juco-ligan i USA.. kan även meddela att han har redan efter en springball fått erbjudande fullt scholarship till ett top-10 lag i div 2.. sen skickar även skolor som Oregon state, Boise state, University of Arizona brev till honom då och då, så det kommer nog gå bra för honom..
|
|
|
Post by ahh on Jun 11, 2006 1:56:44 GMT 1
hmm later ju som om han e pa vag till NFL
|
|
|
Post by jaja on Jun 11, 2006 6:32:21 GMT 1
Har inte han fått NFL erbjudande då? Konstigt han som är SÅÅÅÅÅÅÅ jävla bra.
|
|
|
Post by Gneggson on Jun 11, 2006 7:45:23 GMT 1
Hahahahaha, bittra människor, så jävla bra!! (patetiska ni är)
|
|
|
Post by Erfarenhet on Jun 11, 2006 8:00:34 GMT 1
Allt handlar inte om fotboll. En college visit är något otroligt innehållsrikt, och något man minns för livet. Oavsett hur bra man är så ger en vistelse utomlands ett helt annat perspektiv på saker och ting, samt att man utvecklas, inte bara som fotbollsspelare utan även som människa.
Så oavsett vart han spelar, så tycker jag folk ska se det som en bra grej för idrotten att han och att många fler i dagsläget, åker ut till highschools och college för att spela fotboll. Det måste betyda att det finns ett brinnande intresse för sporten hos vissa individer.
|
|