|
Post by Va sajjer du on Dec 20, 2005 14:25:49 GMT 1
Men va fan somna om! Skitsamma om det är lite faktafel. Glädjs istället åt publiciteten din avundsjuka skåning! Man kan väl få reagera om dom säger en sak i tv som hela sverige ser,,, om det inte är sant dvs... det är ju fan falsk publicitet för dif... visst,, sporten kom med på teve sporten,,, men hur kul är det när dom inte säger sanningen i teve... men kan ju faktiskt undra vem som sagt det till dom? *harkel* Holmgren *harkel* hehehe
|
|
|
Post by STUart on Dec 20, 2005 14:32:07 GMT 1
MEN VA FAN SPELAR DET FÖR ROLL!!!!!! BÖRJA GRINA!!!!!
Om du är så jävla upprörd anmäl DIF då för helvete istället för att sitta där och grina som en liten jävla dagisunge.
|
|
|
Post by va sajjer du on Dec 20, 2005 14:36:49 GMT 1
Jag sa ju det precis,,, e du blind el??? tror du det är kul för en t.ex. limhamns spelare att se på sporten i teve o se att DIF hade det bästa Defenset i div1??? hade du tyckt d va kul el??? föresten sitter jag inte o grinar som en dagisunge,,, jag säger ju sanningen... by the way antar jag att du e en jävla fiskmås som har ett problem med att lihman spöade skiten ur alla sthlms lag iår...
|
|
|
Post by Tank efter lite on Dec 20, 2005 16:20:55 GMT 1
Jag tror inte man ska vara så säker på att Limhamns försvar är bättre bara för att de släppte in färre poäng. Tänk t.ex. på att DIF:s försvar nog var på plan mer än vad Limhamns Defense var, eftersom DIF:s offense inte direkt presterade på topp. Det skulle vara intressantare att se hur många poäng de olika lagen släppt in per spelad minut. Sedan vet jag för övrigt att en del av poängen som DIF släppte in var på t.ex. kick-returns och fumble-returns. Limhamn hade säkert också några sådana, men min poäng är att man inte blint kan utgå från en siffra i tabellen när man ska säga vilka som var bäst på en specifik sak.
|
|
|
Post by okej on Dec 20, 2005 20:40:23 GMT 1
Jag tror inte man ska vara så säker på att Limhamns försvar är bättre bara för att de släppte in färre poäng. Tänk t.ex. på att DIF:s försvar nog var på plan mer än vad Limhamns Defense var, eftersom DIF:s offense inte direkt presterade på topp. Det skulle vara intressantare att se hur många poäng de olika lagen släppt in per spelad minut. Sedan vet jag för övrigt att en del av poängen som DIF släppte in var på t.ex. kick-returns och fumble-returns. Limhamn hade säkert också några sådana, men min poäng är att man inte blint kan utgå från en siffra i tabellen när man ska säga vilka som var bäst på en specifik sak. Men då frågar jag dej,,, vilka hade du satt dina pengar på Dif´s defense eller Griffins D? Inte fan dif´s iallafall
|
|
Xavier Djurgarden 19
Guest
|
Post by Xavier Djurgarden 19 on Dec 20, 2005 23:03:19 GMT 1
I am tired of people who give opinions about our team and have to hide behind an alias. If you want some respect and for me to take your opinion seriously use your name. It is easy to trash talk about our team behind an alias.
|
|
|
Post by journalist on Dec 21, 2005 6:22:21 GMT 1
Journalistens jobb är att skruva uttalanden och göra påståenden intressanta, säljande osv.
Tror du på allt som står i tidningen tycker jag synd om dig "ornitologen".
Sanningen brukar inte vara högst upp på dagordningen för journalister, ett stort plus för Lenny som inte lackade ur när reportern ställde sina infantila frågor om Tjej rekordet.
|
|
|
Post by Hi dude on Dec 21, 2005 6:55:15 GMT 1
Xavier: This is a message board. People can "hide" as much as they want. You may be tired of that and it's easy to fix that problem: don't read the forum!
|
|
|
Post by hmmm on Dec 21, 2005 8:28:35 GMT 1
Touchdown-Swedish Football Forum Den gemensamma portalen där igen kan glädjas åt andra lag när de får medias uppmärksamhet. Där junisarna från stockholmslagen härjar ohämmat.
Mer upp märksamhert för sporten. Det är precis sådant här vi behöver mer av! Bra gjort!
|
|
|
Post by En upprykning on Dec 21, 2005 11:19:51 GMT 1
Håller med, det är så jävla mycket jantelag här så det är fan skämigt att vara svensk! Skärp er för fan!
|
|
|
Post by lararen on Dec 21, 2005 11:22:43 GMT 1
jag tror iaf på svensk fotboll, med den urusla stavningen och alla särskrivningar i detta forum så har vi bevis för att alla ungdomar går på gymmet istället för skolan...
|
|
|
Post by Bc on Dec 21, 2005 12:02:01 GMT 1
Touchdown-Swedish Football ForumDen gemensamma portalen där igen kan glädjas åt andra lag när de får medias uppmärksamhet. Där junisarna från stockholmslagen härjar ohämmat. Mer upp märksamhert för sporten. Det är precis sådant här vi behöver mer av! Bra gjort! Lägg av nu trash-talk är ju endå en del av sporten. Det hör till att man snackar skit, på som av plan.
|
|
|
Post by hahahaha on Dec 22, 2005 0:16:43 GMT 1
Så töntigt att skylla på jantelagen och "typiskt Svenskt". Kolla hur forumen ser ut i andra länder (inte minst hur det trash-talkas i USA). Det är en del av mänsklia naturen, oavsett nationallitet eller "ras".
Uttrycket "genom sig själv känner man andra" kommer dock väl till pass här. Det är applicerbart på alla som utgår från att kritik/kommentarer/ifrågasättanden per definition är orsakade av avundsjuka och illvilja. Som man själv tänker tror man att andra tänker... Fundera på det en stund!
|
|
|
Post by August Eriksson on Dec 22, 2005 0:35:52 GMT 1
|
|