|
Post by Guran on Aug 13, 2007 17:18:42 GMT 1
Absolut. Men som Marcus95 skriver så var Arlanda redan "dömda" att åka till Karlstad för sin semi (såvida inte Tyresö snubblar och vinner mot Crusaders...) medans Stockholm nu antagligen blir tvugna att åka till Malmö istället för att spela semi på hemmaplan. Lång resa som kan fälla avgörandet i en tuff match mellan två jämna lag.
|
|
|
Post by Klabbe on Aug 14, 2007 11:59:07 GMT 1
Kommer det någon statistik från matchen?
|
|
|
Post by StefanOud on Aug 14, 2007 12:52:15 GMT 1
Kommer det någon statistik från matchen? Japp, jag jobbar på det. Pga semestrar var ordinarie "personal" borta... Extrapersonalen tog statistiken på papper, så den ska föras över plus kollas... Håll ut ett par dagar till!
|
|
|
Post by Gsp on Aug 15, 2007 11:13:33 GMT 1
Efter att ha läst The Garry Nilssons korta artikel om matchen mellan AJ och SMM så förvånar det mig att resterande spelare stannar kvar i laget , för enligt dig så är en del inte värda mycket mer än ett ljummet omnämnande från din sida medan däremot du nämner Tom Marsan inte mindre än 19 gånger . Vi vet alla att Tom inte spelar själv och utan HELA lagets insats hade det inte blivit någon seger, nästa gång så se dig lite mer omkring och fokusera inte så mycket på en och samma spelare så ska du se att du nog får fler att skriva om och vi som läser dina artiklar får en mer varierad information .
|
|
|
Post by Blekkpatron on Aug 15, 2007 11:29:01 GMT 1
hela laget, visst... Men ta bort Marsan (och Öhman) från AJs offense och de är ett ok div 1 lag...
|
|
|
Post by marcus95 on Aug 15, 2007 14:50:37 GMT 1
hela laget, visst... Men ta bort Marsan (och Öhman) från AJs offense och de är ett ok div 1 lag... Hmm..
|
|
|
Post by warrior on Aug 15, 2007 15:47:01 GMT 1
hela laget, visst... Men ta bort Marsan (och Öhman) från AJs offense och de är ett ok div 1 lag... wow mycket ska man läsa....
|
|
|
Post by bilder on Aug 16, 2007 1:14:19 GMT 1
Kommer det upp några bilder från matchen ? ??
|
|
|
Post by stats on Aug 16, 2007 22:15:20 GMT 1
Kommer det någon statistik från matchen? Japp, jag jobbar på det. Pga semestrar var ordinarie "personal" borta... Extrapersonalen tog statistiken på papper, så den ska föras över plus kollas... Håll ut ett par dagar till! Hur går det Oud?
|
|
|
Post by Stefan Oud on Aug 17, 2007 9:41:12 GMT 1
Japp, jag jobbar på det. Pga semestrar var ordinarie "personal" borta... Extrapersonalen tog statistiken på papper, så den ska föras över plus kollas... Håll ut ett par dagar till! Hur går det Oud? Tyvärr, jättedåligt. Jag har inte tagit mig tid än, men lovar att fixa det så fort jag kan. Bästa att inte lova något...
|
|
|
Post by D Sandberg on Aug 17, 2007 15:15:39 GMT 1
hela laget, visst... Men ta bort Marsan (och Öhman) från AJs offense och de är ett ok div 1 lag... Hmm.. Känns som att du inte sett många div 1 matcher i år...
|
|
|
Post by marcus95 on Aug 17, 2007 17:33:57 GMT 1
Hmm.. Känns som att du inte sett många div 1 matcher i år... Om du menar mig (?) så nä, jag har inte sett några div1 matcher i år. Men jag har ändå svårt att tro att vi inte skulle vara bättre än ett OK div 1 lag. Fast du kanske svarade på det blekkpatron skrev?
|
|
|
Post by Kpt Haddock on Aug 17, 2007 18:47:56 GMT 1
Underbart ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! ! Och nej, Stockholm saknade inte några spelare SMM saknade Magnus Thorén - han syntes inte till på AJs tvåpoängare iaf...
|
|
|
Post by publik on Aug 17, 2007 22:40:31 GMT 1
Underbart ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! ! Och nej, Stockholm saknade inte några spelare SMM saknade Magnus Thorén - han syntes inte till på AJs tvåpoängare iaf... Var det inte #3 (magnus T) som låg kvar på banan efter sista spelet? har hört rykte om en axel ur led och besök på lassarettet.....
|
|
|
Post by D Sandberg on Aug 18, 2007 3:02:29 GMT 1
Känns som att du inte sett många div 1 matcher i år... Om du menar mig (?) så nä, jag har inte sett några div1 matcher i år. Men jag har ändå svårt att tro att vi inte skulle vara bättre än ett OK div 1 lag. Fast du kanske svarade på det blekkpatron skrev? Nej nej, det blev fel quote. Jag menar att Arlanda och SS i allmänhet håller grymt mycket högre klass än Div 1. Kolla bara på Tyresö (ni får ursäkta men resultaten talar sitt tydliga språk) som fullständigt dominerade i Div 1 förra året men i år åkt på rejält med pisk stundtals. Dock två mycket jämna matcher mot Arlanda som verkar ha spelat upp sig ordentlig nu till hösten.
|
|