|
Post by Marknadschef on Aug 15, 2007 10:08:07 GMT 1
Kul också att du plumpar så fantastisk i din lekmannateori om hur läsare fungerar.... ska ta upp din kommentar på nästa mediautbildning så eleverna får skratta lite.
Johan jag hoppas att du inte tar upp resten av vad du själv skriver i din mediautbildning för då fastnar nog skrattet i halsen.
|
|
|
Post by Johan L on Aug 15, 2007 10:55:48 GMT 1
Hmmm... nej, det skulle nog inte gå hem speciellt bra.
Känns bara så j-la tråkigt att kämpa heltid, helt ideellt för att fotbollen ska behålla sitt grepp i Karlstad samtidigt som anonyma fegisar försöker fälla krokben och svårtmåla genom lögner och upphittade historier. Får bara lust att säga F*ck you och skita i allt vad fotboll heter. Det är just detta som får en eldsjäl att slockna... längtar till den dagen jag får ge igen.
|
|
|
Post by KLovegun on Aug 16, 2007 8:33:51 GMT 1
"... längtar till den dagen jag får ge igen."
Vad sägs om att den 16/9 springa omkring naken på Zinken med 6 silvermedaljer runt halsen och "Olla" SMM´s alla morsor i pannan?
Knutte Lövgren Retarded speaker Arlanda Jets
|
|
|
Post by marten on Aug 16, 2007 10:40:53 GMT 1
Hmmm... nej, det skulle nog inte gå hem speciellt bra. Känns bara så j-la tråkigt att kämpa heltid, helt ideellt för att fotbollen ska behålla sitt grepp i Karlstad samtidigt som anonyma fegisar försöker fälla krokben och svårtmåla genom lögner och upphittade historier. Får bara lust att säga F*ck you och skita i allt vad fotboll heter. Det är just detta som får en eldsjäl att slockna... längtar till den dagen jag får ge igen. Det är det som är hela grejen att hela tiden jobba i motvind!! Slockna det är ju nu du skall köra för fullt och trycka in en tumme i ögat på dessa patetiska fegisar som gör påhop bakom ett synonym!! De e ju bara stort att det har fått ett så stort intresse från alla håll!! Det är väl det att de är rädda för att möta honom på plan!! Marten O-Line is the real skill position!!
|
|
|
Post by STATS on Aug 16, 2007 19:40:13 GMT 1
|
|
|
Post by Johan L on Aug 17, 2007 10:02:23 GMT 1
... när det är som tyngst så kan man åtminstone glädjas över att det fortfarande finns folk med humor, och som dessutom är mer oseriösa än vissa sportchefer Knutte, du vet att det endast är din mamma som får den behandlingen och att det är hon som brukar vilja ha medaljerna runt halsen Kul att se att det finns några gamla porr-mustasch prydda Arlanda "has-been"som vaknar till så fort Arlanda lyckas snubbla in en vinst Det är inte bara som speaker som Knutte räknas som retarded. Minns första matchen vi dömde tillsammans när han tog fram en skrynklig domarrapport som han glömt skicka in och frågade den lite mer seriöse huvuddomaren om han kunde skicka med denna samtidigt. Där man skriver vilka som varit med och dömt och licensnummer stod "En ganska lång och smal kille" samt "En med stor näsa". Puss på dig Knutte. Kanske Tag-team med du och vår speaker den 8 sept?
|
|
|
Post by Genialt on Aug 17, 2007 10:10:10 GMT 1
"... längtar till den dagen jag får ge igen." Vad sägs om att den 16/9 springa omkring naken på Zinken med 6 silvermedaljer runt halsen och "Olla" SMM´s alla morsor i pannan? Knutte Lövgren Retarded speaker Arlanda Jets Bästa.. inlägget.. någonsin.. props knutte!
|
|
|
Post by KLovegun on Aug 17, 2007 23:52:09 GMT 1
He, he, he... Hur fan kunde du komma ihåg det där med matchrapporterna Johan??? Det hade jag nästan själv glömt bort. Förövrigt så var det efter det året som Fereed via DU började bötfälla klubbarna som inte var seriösa med domar biten... Vi fick 6000 spänn i böter Ett tag-team låter helt klart intressant... Sist slutade det med två spruckna revben för den andre ;D Lycka till i slutspelet och må ni förlora om ni möter oss ;D Jag ska se om jag kan hitta några gamla "Fanta Sukati" snuttar som jag kan lägga upp i eran gästbok... Peace and out Knutte Lövgren Arlanda Jets
|
|
|
Post by VAKNA on Aug 28, 2007 14:05:29 GMT 1
VAKNA NU! Statsen! de är länge sen matchen var
|
|