|
Post by Kpt Haddock on Aug 11, 2007 15:08:02 GMT 1
Jag har hört att Fereed har laddat med en helt flaggarsenal och får bonus av limhamn för varje cc-spelare han plockar av, men det är säkert skitsnack. Det är som sagt mycket skitsnack. Samma är väl skitsnacket om vad som hände i Japan och efterspel. Med farbror blå mm. Jaha? och vad hände i Japan då? PLEASE TELL!
|
|
|
Post by Andy on Aug 11, 2007 16:20:28 GMT 1
Det är som sagt mycket skitsnack. Samma är väl skitsnacket om vad som hände i Japan och efterspel. Med farbror blå mm. Jaha? och vad hände i Japan då? PLEASE TELL! Men herregud vem bryr sig?? Hur går det i matchen??
|
|
|
Post by August Eriksson on Aug 11, 2007 16:34:10 GMT 1
Precis, skippa skitsnacket och håll tråden till vad den ska handla om, matchen mellan Limhamn och Carlstad. Nån som vet hur det går förresten?
|
|
|
Post by guest on Aug 11, 2007 17:18:40 GMT 1
Limhamn - Carlstad 7-19
|
|
|
Post by japanare on Aug 11, 2007 18:00:35 GMT 1
Det är som sagt mycket skitsnack. Samma är väl skitsnacket om vad som hände i Japan och efterspel. Med farbror blå mm. Jaha? och vad hände i Japan då? PLEASE TELL! En krock mellan RB och HD Och en jublande publik Men nu till matchen Grattis CC till hemmamatch i semifinal om jag räknat rätt så ska det vara så... Det är kul att dom 2 lagen som har haft framgångar i juniorfotbollen nu. Jag hoppas att det blir CC mot LG i final. Det vore bra för fotbollen. BTW Nån som vet var man kan se matchena som spelades i VM
|
|
|
Post by marcus95 on Aug 11, 2007 18:05:12 GMT 1
Det är ju helt klart att CC är laget man måste slå i år för att ta sm-guld. Jag tror det blir vi (AJ) som får åka till Karlstad och spela semi, om nu inte CC helt tappar greppet och förlorar båda matcherna mot TRC (vilket kanske inte känns helt troligt...).
|
|
|
Post by KUL MATCH on Aug 11, 2007 21:28:37 GMT 1
Kunde sedan Jahan Larsson i CC slå igen käften några sekunder och spela fotboll i stället skulle mycket vara vunnet.
|
|
|
Post by Falk on Aug 12, 2007 7:00:22 GMT 1
Harligt att ni vann skulle vilja va med er:
|
|
|
Post by Johan L on Aug 12, 2007 10:23:18 GMT 1
Kunde sedan Jahan Larsson i CC slå igen käften några sekunder och spela fotboll i stället skulle mycket vara vunnet. "Mycket vara vunnet"? Trodde vi vann.....? Är född med min stora käft vilket, tro det eller ej, inte bara är en nackdel. Dessutom lockas man när Limhamn får sina 1st downs pga av att vi begår regelbrott. Vore kul att se "du bittres" min om du skulle spela college... vilket du förmodligen aldrig kommer att göra. Där snackas det ca 10ggr mer än i Sverige. Men men, en del föredrar tysta matcher utan känsla och hets. Kanske kan ladda hem några Sovjetmatcher från 80-talet? Dessutom sa jag knappt något i andra eftersom jag var så trött....
|
|
|
Post by Daniel on Aug 12, 2007 10:52:21 GMT 1
Snacket tillhör spelet.....om man kan backa up det.
Tycker det är mest roligt när folk försöker sig på "trashtalk"
Snackas kommer det alltid göras i matcher och det är helt ok.
Därimot fördrar jag en spelare som spelar med känsla och aggrivisitet och som låter skydden tala.
|
|
|
Post by Tomas on Aug 12, 2007 11:13:47 GMT 1
Årets catch gjordes nog av en av CC's receivers denna match, otroligt snyggt.
|
|
|
Post by putte on Aug 12, 2007 15:09:10 GMT 1
Cc saknade några spelare som t.ex. Fergusson och Flogman. Varför spelade inte de? Skador?
|
|
|
Post by LG on Aug 12, 2007 16:37:39 GMT 1
Flognman var där(Ej ombytt), men haltade rejält. Fergusson spelade inte pga TB. Endast 2 jänkare tillåtna.
|
|
|
Post by tom on Aug 12, 2007 16:54:56 GMT 1
Hur gick det för Tom då? gjorde han något braa?!
|
|
|
Post by publik on Aug 12, 2007 17:02:05 GMT 1
tom såg riktigt snabb o explosiv ut , o tacklings säker för att itne har spelat fotboll på 3 år , o kommer absolut att vara ett stort kompliment till crusaders defense , han blitzade mkt o snabbt som det såg ut
|
|