|
Post by Filmtajm on Apr 19, 2007 10:40:41 GMT 1
|
|
|
Post by qb on Apr 19, 2007 10:42:51 GMT 1
Är det Todd Ferguson som spelar QB?
|
|
|
Post by Calle Haglind on Apr 19, 2007 12:47:27 GMT 1
Har bara hunnit se knappt halva matchen än. Men jag tycker Carlstad ser starka ut. framförallt om man ser till att det är en träningsmatch ganska långt innan säsong. Det är några få misstag som kostar dem långa yards. Och en qb som springer så där är jobbigt att möta. Man bör förbereda sig ordentligt. Måste säga att Carlstad har en mycket bra runningback! Mycket bra jobbat CC! Johan du kanske har en framtid som CB? Tyckte du stog där i alla fall. Vi kanske får öva lite teknik men atleten finns där... Mvh, Calle Ps. Måste säga att jag kan till viss del hålla med "nerd" även om det var mycket hårt skrivet. Man ska inte ta sig själv på för stort allvar och i SMM har jag aldrig varit med om kulturen att kalla varandra Coach (utom våra jenkarare förstås), eller att det skall vara nödvändigt att spelarna skall titulera oss så. Visst i USA tituleras man sir eller coach men det genomsyrar ju hela deras system, med lärare etc. I sverige har vi inte de traditionerna och det vi sysslar med är ju Svensk amerikansk fotboll. MEN i slutändan är det väl upp till varje lag att skapa sin kultur... Ds.
|
|
|
Post by Publik on Apr 21, 2007 19:49:59 GMT 1
Kan inte öppna länken
|
|