|
Post by cane on Apr 1, 2007 15:13:13 GMT 1
Storagrabbar listan på förbundets hemsida är en skandal den är inte uppdaterad sedan dackefejden och inte står det heller att det numera är 20 landskamper som krävs när de listar upp 22 spelare.
Tillkomna är hur som haver utan någon ordning och med risk för att någon glöms så komplettera gärna.
Mattias Hejdesten WR Mikael Johnson OL Erik Granberg OL Johan Perlström WR Håkan Eriksson QB Joakim Holm FB/DL
Årets spelare i superserien: 2006 Totte Blanck AJ LB 2005 Oskar Dalman SMM WR 2004 CJ Björk SMM LB 2003 Erik Håkansson CC DL 2002 Markus Miramadi TRC LB 2001 Johan Perlström TRC WR 2000 Erik Granberg ÖBK OL 1999 Rashid Karlsson ÖBK RB sen behövs det nog lite hjälp med resten, några rävar som kommer ihåg?
Har för mig Ted Hagberg OL vunnit och Mickael Berg DB/K men är inte säker. Vilka år i så fall?
|
|
|
Post by na on Apr 3, 2007 8:14:32 GMT 1
Ted är stor grabb i alla fall, det vet jag utöver det är väl Lars Gustafsson(OL,uppsala) och Lars Gustafsson(RB tyresö) stora grabbar. det skulle inte förvåna mig om även martin janzon är stor grabb, i öbrigt tycker jag att han borde ha vunnit åretsspelare nån gång, men är inte säker
|
|
|
Post by Stor on Apr 4, 2007 10:23:39 GMT 1
Cristian Stenshamn AJ DL är storgrabb. Janzon är inte stor grabb och har ej valts till årets men klart hade han varit värdig om han valts.
|
|
|
Post by wwehd on Apr 4, 2007 10:32:02 GMT 1
Cristian Stenshamn AJ DL är storgrabb. Janzon är inte stor grabb och har ej valts till årets men klart hade han varit värdig om han valts. Är inte alla som väljs värdiga? Bara undrar.....
|
|