|
Post by sebastianlindqvist on Mar 1, 2007 12:13:48 GMT 1
|
|
|
Post by Olla on Mar 1, 2007 12:32:04 GMT 1
Funktionsmässigt verkar den helt ok men utseendet verkar var köpt i baltikum på 90-talet.
|
|
|
Post by Spenan on Mar 1, 2007 12:35:58 GMT 1
Ja men det verkar ju vara en standard som alla klubbar i sverige följer så varför inte. Det finns INGEN snygg sida i hela fotbollssverige. Det är helt rätt att man ska lägga fokus på innehåll och funktion. Hemsidan används ju bara av spelare ändå så vem bryr sig.
|
|
|
Post by Rhino on Mar 1, 2007 13:18:46 GMT 1
Fattar inte dessa hårda ord, tycker sidan ser bra ut. För mycket lullull och flashiga grejer förstör ju bara en sida. www.mtv.com är en riktig mardrömsida trots miljoner på utveckling. Allt blir bara för plottrigt. Bra jobbat arlanda och framför allt webbmastern då. Snyggt funktionelt och lätt att titta och navigera på.
|
|
|
Post by Olla on Mar 1, 2007 13:22:19 GMT 1
Byt ut den övre listen till nånting roligare och se till att klubbens logga ser ok ut så är sidan perfekt. Arlanda hade en sida tidigare med jättesnygga grafiska detaljer, vem gjorde den?
|
|
|
Post by Coach Golan on Mar 1, 2007 13:37:07 GMT 1
Sidan ser väldigt bra ut och framför allt så kommer den, som jag förstår det, vara mycket lättare för oss att använda för att lägga upp information på och kontinueriligt använda.
Bra jobbat, mr Webmaster, du vet vem du är (vill inte lägga upp namn)
//Golan
|
|
|
Post by Tajt on Mar 2, 2007 2:19:41 GMT 1
Den är väll helt okej, har potential att bli bättre än förra iaf. Om den uppdateras bra osv.
Men att det inte finns några snygga sidor tycker jag är fel. Jag tycker sidor som Arlanda, Djurgården, Falun, Göteborg och Västerås har stilrena sidor med en bra tanke bakom.
|
|
|
Post by StefanOud on Mar 2, 2007 8:13:34 GMT 1
Byt ut den övre listen till nånting roligare och se till att klubbens logga ser ok ut så är sidan perfekt. Arlanda hade en sida tidigare med jättesnygga grafiska detaljer, vem gjorde den? Storebror - på riktigt!!!
|
|
TJ
Backup
|
Post by TJ on Mar 2, 2007 8:25:30 GMT 1
Innehållsmässigt och strukturmässigt så är sidan suverän. Ni har gjort ett mycket bra jobb. Den enda lilla saken jag tycker är lite konstig är headern på sidan med loggan. Det känns inte som att den passar in i resten av sidan varken färg eller kvalitetsmässigt. Varför då inte låta "storebror", som Oud säger, som gjorde ett bra jobb sist se över bilden? Ja, mitt inlägg liknar ett jag tidigare skrev. Använd gärna länken nedan som referens. swedishfootball.proboards44.com/index.cgi?board=div1&action=display&thread=1143821060
|
|
|
Post by Vincent Vega on Mar 2, 2007 9:55:24 GMT 1
Nu har man ändrat lite på sidan igen. Ser mycket bättre ut nu.
|
|
|
Post by Roster on Mar 4, 2007 15:33:48 GMT 1
När dyker rostern upp? Även om alla spelare inte är klara för spel än kan man väl fylla på med dem sen?
|
|
|
Post by Daniel Lundqvist on Mar 4, 2007 16:39:16 GMT 1
Så fort jag får rostern för seniorlaget så kommer den att läggas upp.
Mvh Daniel Lundqvist
|
|
|
Post by kul on Mar 5, 2007 13:37:08 GMT 1
grymt kul att läsa historien om Jets.. tycker att alla klubbar borde lägga upp något sådant.. man läser och minns och får gåshud och blir laddad och vill smälla allt på en gång.. mycket mystiskt känsla.. trevligt hursomhelst..
|
|