|
Post by bekraftat on Dec 8, 2006 10:23:55 GMT 1
|
|
|
Post by Undrar om CC on Dec 12, 2006 12:35:27 GMT 1
Varför är det så tyst ifrån CC´s sida? Det enda man har hört där är att de tappat spelare.
|
|
|
Post by spelarbrist on Dec 12, 2006 12:43:24 GMT 1
De ska ju ha Blag så de har nog ingen spelarbrist ska du se
|
|
|
Post by aaa on Dec 12, 2006 16:37:56 GMT 1
Ja hur många nya spelare har Tyreö fått nu igentligen? och hur var snacket om att inte ta spelare från JR?ööö
|
|
strukturera en lista
Guest
|
Post by strukturera en lista on Dec 17, 2006 23:38:47 GMT 1
Kan inte någon engagerad själ med tid över, strukturera upp alla lag och sedan skriva ner de namn som är klara för övergång, eller där ryktet säger att de ska byta lag. Så man får en helhetsbild på vilka lag som tappar och får får in nytt manskap.
Nu är det bara massa namn som poppar upp lite här och var i olika inlägg i olika trådar.
|
|
|
Post by xXxX on Dec 20, 2006 19:29:52 GMT 1
Tyresö 2007 (rykten)
NYA Ali Rouass DL Charles McCoy DB Carl-Johan Blomwall OL Mikael Jonsson OL Terry Kleinsmith QB
Slutar Henrik Eriksson WR
|
|
|
Post by haha on Dec 20, 2006 19:36:10 GMT 1
Terry Kleinsmith ny? han har ju lirat 2 säsonger i TRC
Charles Mccoy måste väl vara närmare 40 nuförtiden
|
|
|
Post by TRC Rykten on Dec 20, 2006 22:41:38 GMT 1
Tyresö 2007 (rykten)
NYA Ali Rouass DL Charles McCoy DB Carl-Johan Blomwall OL Mikael Jonsson OL Terry Kleinsmith QB (tillbaka)
Rykten Viktor Lejon LB Joakim Palm RB 2 Jämtlänningar, om de är någon av tidigare nämnda vet jag inte. Får tillbaka/flera Västerås spelare ?
|
|
|
Post by va on Dec 20, 2006 22:46:47 GMT 1
alltså är de som står som NYA 100% klara? eftersom det även fanns Rykten? Ali Rouass är väl den enda som officiellt blivit klar?
|
|
|
Post by TRC3 on Dec 21, 2006 1:19:12 GMT 1
De 3 Västeråsarna som spelade förra säsongen blir kvar en säsong till. Dessutom ansluter tre Västeråasre till.
Från förra året ; Daniel Engberg WR/QB Jonas Melin RB Andreas Styrsell OL.
Nya: Johan Kämpe OL Felix Nilsson WR Robin Sweed OL (Västerås , Avesta)
|
|
|
Post by Lista on Dec 21, 2006 13:59:26 GMT 1
Tyresö 2007
NYA Ali Rouass DL Terry Kleinsmith QB (tillbaka)
Rykten Charles McCoy DB Carl-Johan Blomwall OL Mikael Jonsson OL Robin Sweed OL Felix Nilsson WR Johan Kämpe OL Viktor Lejon LB Joakim Palm RB 2 Jämtlänningar, om de är någon av tidigare nämnda vet jag inte. Christian Forsman Magnus Dahlin Carl Carlsson 2 nya DL spelare Abbe från AJ
Arlanda 2007
Nya Andreas Fjäll RB Ludvig Lantz TE/WR Rasmus Andersson OL/DL Christoffer Dessezar WR/RB Mohammad Kadkhodai WR Björn Lindström OL/DL Damir Karajlnic OL/DL Marcus Jacobsson DB/K Daniel Sjöholm WR/DB
Slutar
Rykten Christian Forsman Magnus Dahlin Flogman Gunnarsson Mäckitalo
Sådär.. har samlat ihop lite namn från hemsidor och från vad som har postat på det här forumet. Jag upprepar bara vad som har sagts. Sen kan jag ha fått med ett namn som var betraktat att ta som ett skämt eller något. Men missade i så fall den underliggande humorn. Men som sagt, dessa har nämnts tidigare. Någon får gärna fortsätta med övriga lag. Eller fylla in fullständiga uppgifter med namn och position.
|
|
|
Post by fler on Dec 21, 2006 17:28:57 GMT 1
Johan Wikander OL Robert Star DL
från Sundsvall till Arlanda
|
|
|
Post by rycte on Dec 21, 2006 23:12:49 GMT 1
Filip Söderholm QB Jönkping går till Limhamn
|
|
|
Post by Roger Nilsson on Dec 22, 2006 18:48:21 GMT 1
Jag har flyttat hem, gjorde 2 dagar efter SM finalen.. men jag slutar INTE spela... jag har inte bestämt mig iför nästa år. säger så hej
|
|
|
Post by Blomvall on Dec 22, 2006 21:23:12 GMT 1
Jassa... hmm jag skall spela i sverige... mer an jag visste.. Undrar vem som sprider dessa rykten... Jag bor i USA nu.. gift mm.. Jag tror inte min fru blir sa glad om jag drar och spelar SS i sverige efter NFLE.... nog inte sa populart hemma hos oss..sa innan rykten sprids.. FRAGA FORST, SKRIV SEN.......
Blomvall
|
|