|
CC-LG
Sept 4, 2006 10:23:31 GMT 1
Post by hasseb on Sept 4, 2006 10:23:31 GMT 1
Svårt med rullande klocka när det finns arenaklocka och bra klockskötare. Däremot är den officiella tiden 2h 43 min med 20-talet flaggor.
|
|
|
CC-LG
Sept 4, 2006 12:31:03 GMT 1
Post by CC on Sept 4, 2006 12:31:03 GMT 1
Den absolut bästa domarinsatsen hittills....
Rättvist med jämn nivå
|
|
|
CC-LG
Sept 4, 2006 21:24:27 GMT 1
Post by va du dr on Sept 4, 2006 21:24:27 GMT 1
Den absolut bästa domarinsatsen hittills.... Rättvist med jämn nivå Va du där eller??? Sämsta dommar insatsen på länge.... Dom missade hur mycket som helst, både ohlsson i lg och gere i cc va på dom o skällde,,, vissa stunder kan man undra hur dålig kondis och otränade en domare i SS får vara? För jävligt vissa studer Feered och co dömer sm-finalen hoppas jag =)
|
|
|
CC-LG
Sept 4, 2006 22:38:36 GMT 1
Post by en som var dr on Sept 4, 2006 22:38:36 GMT 1
jag vet nog inte om jag kan kalla det den sämsta insatsen någonsin... LG fick 60 gratis yards då CC hade ca 160 yds peneltys... Det är 4 personliga det... It's a lot!!! Men ändå kunde man inte producera... Då ska man inte vinna!! Eller förlåt - då ska man inte förlora sååå stort!!! Enda tveksamheten jag kan minnas är en "bråk-incident" och Stålis första TD som kanske inte skulle varit en TD (spelar roll, det hade ju blivit TD spelet efter i a f).
Pratade med en av domarna dagen efter och han tyckte att crewn hade lite svårt i första och missade några saker, men att lagen klagade mest på småsaker, mycket småsaker... Saker som inte har med spelet att göra.. Alls!! Men det är klart, Skånepågarna är ju vana med en by-the-book, non-flowing game!! Om ni fattar vad jag menar!!
Jag tyckte i a f att det var en behaglig match att se... Hände en hel del, Shoemaker tar emot ett par tacklingar och är den som står upp, Fertitta röjer och roliga trckspel (LGs fakepunt)! En riktig bust måste nog WR Solo vara... Skadad i andra halvlek o kostar dyra pengar för CC... Ähh, ni skulle klarat er utan honom... LG - hoppas ni kommer tbax nästa år och sätter sprätt på SS igen!!
|
|
|
CC-LG
Sept 5, 2006 7:32:27 GMT 1
Post by 2jr2ku7 on Sept 5, 2006 7:32:27 GMT 1
Den absolut bästa domarinsatsen hittills.... Rättvist med jämn nivå Va du där eller??? Sämsta dommar insatsen på länge.... Dom missade hur mycket som helst, både ohlsson i lg och gere i cc va på dom o skällde,,, vissa stunder kan man undra hur dålig kondis och otränade en domare i SS får vara? För jävligt vissa studer Feered och co dömer sm-finalen hoppas jag =) Något måste vara fel på dig!!! Vi har pratat mycket om att det var mycket bra dömt. Vet inte vad din agenda är men från CC är vi mycket nöjda med domarinsatsen! Dåligt tränade? Det märkte vi INTE av... Underbart med domare som inte måste stå i centrum!
|
|
|
CC-LG
Sept 5, 2006 8:35:20 GMT 1
Post by wsd on Sept 5, 2006 8:35:20 GMT 1
Hmm, dommarsnack efter ännu en carlstad match. Ingen som börjar fatta VART problemet ligger !!!!!!!
|
|
|
CC-LG
Sept 5, 2006 9:58:32 GMT 1
Post by wsds mamma on Sept 5, 2006 9:58:32 GMT 1
Hmm, dommarsnack efter ännu en carlstad match. Ingen som börjar fatta VART problemet ligger !!!!!!! Ursäkta purjo, men läs igen eller släpp din bitterhet! CC säger att de tyckte domarna var bra... Är det också fel eller. Släpp det nu och försök träna upp dig till nästa år. Om man är missnöjd med en domarinsats måste man få säga det. Är man nöjd borde man också säga det. Kanske är det dig det är fel på?
|
|
|
CC-LG
Sept 5, 2006 10:14:06 GMT 1
Post by edf on Sept 5, 2006 10:14:06 GMT 1
Är Solo allvarligt skadad?
|
|