|
Post by Christer on Aug 30, 2005 19:57:04 GMT 1
Hej. Spelas U16 västra med 9 eller 11 man?
|
|
|
Post by ghtsfjfhykugl on Aug 31, 2005 19:49:47 GMT 1
borde inte alla conferencer spelas med lika många man eftersom de möts i slutspelet smart ass. eller ska semifinalerna spelas med 11 man för de ena och 9 man av de andra, bra att tänka till innan man frågar. f**king patetiskt.
|
|
|
Post by Christer on Sept 2, 2005 20:11:33 GMT 1
Kära mr/mrs Ghtsfjfhykugl. Vem är det som ska tänka till igentligen. Frågar efter som det inte finns någon information i frågan. Om du nu orkar koncentrerar dig i ett par rader till så ska du få reda på varför jag frågar. ----------------------------------------------------------------------- Thomas 44 Guest Marvels vs preadators u16 semi « Thread Started on Jun 19, 2005, 3:39pm »
grattis till c4 som vann mot marvels u16.. båda lagen kämpade bra.. är välldigt stol över våra killar som spelade sin första match med 11manna.. samt att dom bara va 13st..
grattis ännu en gång till c4 å lycka till mot sthlm.. ---------------------------------------------------------------------- Detta inlägg hittade jag på detta forum. Gå nu och be din pappa förklara innebörden av dessa ord som komponerats till en mycket svår och komplicerad mening så förstår du varför jag undrar. Sen kan ni åka till vårdcentralen och be en läkare skriva ut lite lithium så att du lugnar ner dig. Det hjälper om man lider av boarderline. Men tyvärr så tror jag att du är ohjälplig. Så innan du hoppar på folk så fatta att du troligtvis hamnar väldigt väldigt högst ohjälpligt långt ner under mensas intagningsnorm. Som för övrigt baseras på IQ...
För övrigt så frågar jag igen. För att göra det lätt för mig. Orkar inte leta på nätet.
Spelas U16 västra med nio eller 11 man, och kan någon hjälpa det lilla psykbarnet. Han kommer att få det jobbigt i livet annars. :Christer
|
|
|
Post by LeoBillgren on Sept 2, 2005 22:44:51 GMT 1
Det finns inget nationellt slutspel för U16 DM, därmed spelar det ingen roll om olika distrikt spelar med olika många spelare i sina serier... Dock kan jag inte heller svara på vad som gäller just i VSAFF.
|
|
|
Post by Markus Linderum on Sept 4, 2005 5:54:20 GMT 1
Vi spelade västra serien med 9 man istället för 11. Alla lag i serien tyckte detta passade bättre då trupperna var ganska tunna.
Detta är absolut inte önskvärt på något sätt men alternativet hade nog varit att inte komma till spel alls...
/ Markus Linderum, Ungdomsansvarig Göteborg Marvels
|
|