|
Post by Missnjd on Jun 27, 2006 9:17:02 GMT 1
Skandal!!! Varför skapas det inga matchrapporter?? Vore det inte rätt så kul att kunna läsa lite mer seriöst om matchen istället för allt skit som skrivs hör på forumet. Hur svårt kan det vara att skriva ett kort referat och lägga ut på sitt lags webbsida? Fn ett wordok räcker. Tyvärr är forumet det enda ställe där man kan få någon direkt info om de flesta matcherna, gillar inte detta eftersom det skrivs så mkt skit mellan mer seriösa inlägg. Har dock inget annat val om man vill försöka hänga med.
Som det är nu, vem fn vill lägga tid och pengar som sponsor eller liknande när webbsidorna i princip inte ger någon ny uppdaterad info, inte ens flera veckor efteråt. Jag vet, nu sitter alla och säger. Vi får inte betalt, ideellt arbete mm. Skriv då inte på hemsidan att mer info kommer inom kort!!!!!
Mitt förslag SAFF + lagen hyr in Garry N till alla matcherna så får vi lite bättre och proffsigare täckning. Rock on!!
Ännu en anonym tyckare ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Undrande on Jun 27, 2006 10:12:27 GMT 1
Ska vi klona Gary då?
|
|
|
Post by Coach Olofsson on Jun 27, 2006 11:39:20 GMT 1
Ja, hur svårt kan det vara. Behöver inte vara play by play referat. räcker med att förklara helheten, om det var något speciellt som hände och resultatet. Tar max 15min - halvtimme.
|
|