|
Post by Jim on Jun 23, 2006 11:30:41 GMT 1
MVP: Johan Stål CC / Christoffer Blank AJ .....Ja vad ska man säga, båda två är enormt viktiga för sina lag, båda två dubblar, just nu lutar det mer åt Johan enligt mig, han har 6 td's och 3 interceptions.
Bästa QB: Inga svenskar, synd
Bästa RB: David Jonson SMM .....Enkelt val, han är överlägsen, men har en bra linje
Bästa WR: Johan Stål CC / N Ekman AJ .....Statestik mässigt så är dom bäst, och dom är enormt bra WR's båda två
Bästa OL: Vet faktiskt inte, kollar aldrig på O-line tyvär. Förlåt
Bästa DL: Carl Carlsson CC .....Ett ord säger jag bara: MONSTER
Bästa LB: O Rugeland SMM / C Blank AJ / C Ingerman CC .....Alla tre är bra, så jag vet inte riktigt vem jag ska välja, men det lutar lite åt Rugeland
Bästa DB: F Haraldsson SMM / M Lundqvist LG / J Stål CC .....Interception mässigt är det Haraldson eller Stål, men Stål verkar få mindre speltid som CB, och Haraldsson spelar inte lika bra, så mitt pris går till Lundqvist
Bästa Import: M Tanney LG .....han ÄR deras Offense
Bästa Coach: T Gere CC .....Så mycke snack, många som lämnar klubben, ändå så har han gjort ett bra jobb
Rookie: Markus Seger CC .....Inget snack om saken
|
|
|
Post by guest on Jun 23, 2006 12:46:42 GMT 1
vad dubblad blank som..?
|
|
|
Post by Jim on Jun 23, 2006 12:58:20 GMT 1
Som O-line
|
|
|
Post by gissa on Jun 23, 2006 17:24:51 GMT 1
Det roliga med dessa listor är att alla röstar lika, jag tycker att flera av de som nämts inte presterat lika bra som förra året men ändå röstar folk på dem.
Qb, finns ingen *Rb David J(nej inte i år) Johan "Bumbi" Wållgren (snabb, för snabb?) -Wr Bäst stats, har ingen koll på de små (snyggaste tights vinner) *TE/FB Finns bara en, eller två Nicklas och Pugh(lika bra på olika sätt) -OL Martin Falk(bättre i år), Micha L. -Dl CC (nej inte i år). Falkelind? Rouass,Coleman,Philbäck,Sigge,Svårast i år. *Lb Rugeland(nej inte i år)Black (ironman=MVP) *Db Lundqvist(fyller brorsans skor)
*Solklar -Öppen
|
|
|
Post by tror on Jun 24, 2006 13:08:05 GMT 1
MVP: Kristoffer blanck AJ
Bästa QB: Sean cotten CC
Bästa RB: David Jonson SMM
Bästa WR: Johan Stål CC
Bästa OL: Ahlberg smm / Falk cc
Bästa DL: Carl Carlsson CC
Bästa LB: O Rugeland SMM
Bästa DB: M Lundqvist LG
Bästa Import: M Tanney LG
Bästa Coach: T Gere CC
Rookie: Markus Seger CC
|
|
|
Post by nej on Jun 24, 2006 13:12:30 GMT 1
Falk Sveriges bästa OL spelare? han är inte ens bäst på CC´s OL
|
|
|
Post by OO on Jun 27, 2006 22:03:56 GMT 1
Falk är bäst på CC´s O-Line.. inget snack om saken..
|
|
|
Post by Haha on Jun 30, 2006 15:04:02 GMT 1
Inlägget raderat pga personangrepp.
|
|
|
Post by Bjorkman on Aug 3, 2006 10:25:58 GMT 1
MVP: Christoffer Blank AJ, han är arlandas viktigaste spelare, mycket bra och strongt att även spela OLs 97kg tung Bästa QB: ... Bästa RB: David Jonsson SMM/ Mathias Jangenäs AJ. David Jonsson snabb, bra reads/ Mathias Jangenäs bra speed tuff att möta, springer mkt bra med SS sämsta OL framför sig Bästa WR: Johan Stål CC, snabb och bra händer Bästa OL: Erik Ahlberg SMM, visar att de finns mer än gammalt drägg åpå linjen i SMM Bästa DL: Mats Ruden AJ/ Carl Carlsson, båda är ju monster att möta...har egna erfarenheter!!! Bästa LB: Ola Rugeland SMM, visar varför han fick utmärkelsen förra året Bästa DB: Magnus Lundqvist LG, Snabb, stark och hård db Bästa Import: Tom Marsan AJ/ Mitch Tanney LG Bästa Coach: Rober Johansson SMM Rookie: Kim Fye SMM, kan bli ännu bättre när han fått mer size När jag kollar tillbaka på vad jag skrev så undrar jag själv hur AJ fick så många spelare med...de har ju bra spelare med det verkar som de har taskigt djup... Angående kommentaren kring bästa Ol splaren.. det låter som du har fått en del smisk av detta så kallade drägg..... Ånyo kommer jag att tänka påm ordet syltrygg.. du kanske inte kan så mycket om fotboll utan kanske ska syssla med socceer istället.. eller varför inte innebandy..? MVH Björkman SMM -Olcoach för de gamla dräggen och Ahlberg.. en stolt sådan..
|
|
|
Post by carl66smm on Aug 3, 2006 22:15:04 GMT 1
Bästa OL: Erik Ahlberg SMM, visar att de finns mer än gammalt drägg åpå linjen i SMM quote] Kan ju bara bocka och buga för dom fina orden en komplimang värdig en OL Eller som min kära mentor en gång sa "If you want sophistication go to a tennis match" Conrad dobler Så på vägnar från mina vapenbröder på smm OL och Erik (Allstar) Alberg Tack Carl66smm Psycho by birth
|
|
|
Post by Bjrkman on Aug 4, 2006 12:52:23 GMT 1
Bästa OL: Erik Ahlberg SMM, visar att de finns mer än gammalt drägg åpå linjen i SMM quote] Kan ju bara bocka och buga för dom fina orden en komplimang värdig en OL Eller som min kära mentor en gång sa "If you want sophistication go to a tennis match" Conrad dobler Så på vägnar från mina vapenbröder på smm OL och Erik (Allstar) Alberg Tack Carl66smm Psycho by birth He he... Familjen tackar... ( aka SMM-Ol..).. MVH Björkman
|
|