|
Post by Hulk Hogan on Jun 19, 2006 12:01:51 GMT 1
Nu har halva serien spelats, och jag vet att det är svårt att ta ut MVP och så redan, men lite kul är det att se vad folket i Sverige tycker hittills.
Dom Awards som är:
MVP: Bästa QB: Bästa RB: Bästa WR: Bästa OL: Bästa DL: Bästa LB: Bästa DB: Bästa Import: Bästa Coach: Rookie:
om jag missade någon så fyll gärna i. Jag har sett för lite matcher för att själv skriva ner olika namn.
|
|
|
Post by No Doubt on Jun 19, 2006 15:19:33 GMT 1
Bästa QB och import är utan tvekan Limhamns Mitch Tanney!
|
|
|
Post by larsson on Jun 20, 2006 20:18:51 GMT 1
Utan tvekan så är Magnus Lundqvist i Limhamn den bästa db jag sett.
|
|
|
Post by mina on Jun 20, 2006 20:38:00 GMT 1
amerikaner kan inte vinna nått annat än import va?
MVP:Johan Ståhl CC QB:HAHAHAHAHAHHAHA RB:Marcus Seger CC WR:Johan Ståhl CC OL:Erik Ahlberg SMM DL:Carl Carlsson CC LB:Kristoffer Blank AJ DB:Magnus Lundqvist LG Coach:Tracey Gere CC Import:Tom Marsan AJ Rookie:??
|
|
|
Post by awards on Jun 20, 2006 22:27:48 GMT 1
Kim Fye i SMM ser ut som en stark kandidat för årets rookie tycker jag.
|
|
|
Post by OO on Jun 20, 2006 23:47:31 GMT 1
ja seger skulle ju kunna ta både rb och rookie priset
|
|
|
Post by brovo on Jun 21, 2006 7:30:37 GMT 1
MVP: Bästa QB: finns det någon? Bästa RB: david SMM Bästa WR: ingeman LG Bästa OL: Erik SMM Bästa DL: Sigge SMM Bästa LB: Ola SMM Bästa DB: Lundqvist LG Bästa Import: Mitch Bästa Coach: Robban SMM Rookie:
|
|
|
Post by Kicki on Jun 21, 2006 9:22:49 GMT 1
MVP:Johan Ståhl CC QB:Får man ta en Amerikan? isåfall Marsan RB:David Jonson SMM WR:Johan Ståhl CC OL:Erik Ahlberg SMM DL:Carl Carlsson CC LB:Ola Rugeland SMM DB:Magnus Lundqvist LG Coach:Robert Johnson SMM Import:Tom Marsan AJ Rookie:Marcus Seger CC
|
|
|
Post by Knix on Jun 21, 2006 12:08:34 GMT 1
Coach: Robban SMM ?? Stockholm har väl gått lite sämre än väntat. Visst de är fortfarande obesegrade men matcherna har i alla fall varit tightare än i fjol.
Nä, jag håller på Limhamns coach (vad han nu heter) som har tagit nykomlingen upp mot toppen.
|
|
|
Post by Hmmm on Jun 21, 2006 13:15:30 GMT 1
MVP: Johan Stål CC/Christoffer Blank AJ Bästa QB: Finns ingen svensk som får speltid... Bästa RB: Kim Taalbi SMM Bästa WR: Hampus Persson LG/Johan Stål CC Bästa OL: Erik Ahlberg SMM Bästa DL: Carl Carlsson CC Bästa LB: Ola Rugeland SMM/Christoffer Blank AJ Bästa DB: Petter Ehrnvall SMM Bästa Import: Casey Paus SMM Bästa Coach: Johan Ohlsson Rookie: Markus Seger CC/Kim Fye SMM Anledningen att jag satt 2 killar på vissa positioner är ffa för att Johan Stål och Christoffer Blank är otroligt viktiga för sina respektive lag. För mig är det osäkert om dom är bättre än sina "motståndare" på positionen. Men med förbundets regler att en spelare ska vara nominerad i någon kategori för att kunna vara nominerad som MVP. En bortglömd kategori är "Bästa TE". En position som kanske numera skulle heta "Bästa TE/FB". Två positioner som är rätt lika varandra och då det även skulle finnas fler spelare att välja på... Tack för mig
|
|
|
Post by ssare on Jun 21, 2006 15:57:21 GMT 1
MVP: Christoffer Blank AJ, han är arlandas viktigaste spelare, mycket bra och strongt att även spela OLs 97kg tung Bästa QB: ... Bästa RB: David Jonsson SMM/ Mathias Jangenäs AJ. David Jonsson snabb, bra reads/ Mathias Jangenäs bra speed tuff att möta, springer mkt bra med SS sämsta OL framför sig Bästa WR: Johan Stål CC, snabb och bra händer Bästa OL: Erik Ahlberg SMM, visar att de finns mer än gammalt drägg åpå linjen i SMM Bästa DL: Mats Ruden AJ/ Carl Carlsson, båda är ju monster att möta...har egna erfarenheter!!! Bästa LB: Ola Rugeland SMM, visar varför han fick utmärkelsen förra året Bästa DB: Magnus Lundqvist LG, Snabb, stark och hård db Bästa Import: Tom Marsan AJ/ Mitch Tanney LG Bästa Coach: Rober Johansson SMM Rookie: Kim Fye SMM, kan bli ännu bättre när han fått mer size
När jag kollar tillbaka på vad jag skrev så undrar jag själv hur AJ fick så många spelare med...de har ju bra spelare med det verkar som de har taskigt djup...
|
|
|
Post by P on Jun 21, 2006 18:11:13 GMT 1
Är kim fye den reciever i smm som gjorde nån touchdown i eurobowl på sin första match....i så fall är han inte bra!
|
|
|
Post by Mmm on Jun 21, 2006 19:41:57 GMT 1
Johan Olsson måste få priset för Bästa Coach. Han gör ett otroligt bra jobb i Limhamn och är WR coach i juniorlandslaget och jag inte misstar mig? Tror han tar Limhamn till SM final genom att komma tvåa i seriespelet bakom SMM men framför Carlstad som kommer få stryk på Hästhagens IP med 34-21. Och i semin får Limhamn möta Arlanda som kommer bli en tuff och välspelad match men Limhamn kommer dra det längsta stråt. I finalen får Limhamn möta Stockholm som kommer bli för tuffa för malmöiterna och stockholm vinner med 14-0 och vinner superserien för tredje året i rad.
|
|
|
Post by hcbulls on Jun 21, 2006 23:39:18 GMT 1
Årets coach bör gå till Johan Olsson, Limhamn, varje år! Kriterierna är enkla: Ett Gator-fan ska alltid rankas högst! Don't be a hater, be a Gator!
|
|
|
Post by Garry N on Jun 22, 2006 6:23:00 GMT 1
Tack för varningen Leo!! Så jag vet vem som ska falla ifrån, ifall jag sitter med i nomineringsnämnden även i år.... Don't let them be a Gators, make them be boots! mvh Garry N
|
|