|
Post by Just wondering on Sept 2, 2005 20:23:22 GMT 1
Joe Doe: Du har inte mycket för Erik Weige med andra ord:D
|
|
|
Post by bengan on Sept 2, 2005 20:34:57 GMT 1
Haha! Joe Doe= Marlon Ahlm!
|
|
|
Post by Marlon Ahlm on Sept 4, 2005 18:17:46 GMT 1
Fan snackar du om! Varför skulle jag sitter här och snacka skit om annat folk..folks skitsnack på det här forumet bevisar inte vem som är den bästa qbn. Pajas!
|
|
|
Post by hmm on Sept 6, 2005 9:25:43 GMT 1
Kan alla idioter ta och ge sig och sluta skriva en massa skit. Märker ni inte att ni dödar alla diskussioner.
|
|
hehe
Bänkvärmare
|
Post by hehe on Sept 10, 2005 23:51:55 GMT 1
"diskussioner" existerar ej på detta forum!
|
|
|
Post by Joe Doe on Sept 11, 2005 22:05:43 GMT 1
Det hela är ju faktiskt inte pajkastning på låg nivå. Det hela handlar om vem som är den bästa, och de grabbar som blivit omtalade på detta forum är ju de bästa sedan är det ju bara smak och tycke. Sedan får vi väl se vem som får mest speltid i landslaget för alla tre är väl med. Vore roligt om man kunde visa statsen för alla 3 qb Jenmert Ahlm och Wiege. går det att fixa?? ?? ??
|
|
|
Post by shr on Sept 12, 2005 7:10:18 GMT 1
Vill höja rösten för Viktor från Umeå, han har startat hela säsongen i seniorlaget, laget har vunnit ALLT, nu har man inlett två raka segrar i U-19. En QB som vinner är alltid att föredra.
|
|
|
Post by Guest on Sept 12, 2005 10:00:49 GMT 1
Lägg ner joe doe/ Marlon ahlm! kaxxa dig kan du väll gå och göra någon annanstans. Lär itne få mkt speltid me den attituden!
|
|
|
Post by Joe Doe on Sept 14, 2005 8:24:12 GMT 1
Pajas varningar på att jag skulle vara Marlon ahlm, riktigt med pajas varning. Men men om ni inte kan komma med egna förslag om vem ni anser är den bästa QB i u-19 så förstår jag, ni har inte sett tillräckligt med matcher tar jag för givet.
|
|
|
Post by guest on Sept 14, 2005 9:37:20 GMT 1
ni båda gillar iaf att använda ordet pajas
|
|
|
Post by Tnk till on Sept 16, 2005 15:13:47 GMT 1
Att vara landslagsman i svensk amerikansk fotboll är kul, visst, men det är knappt något att skryta med. Har själv spelat landskamper och det fanns spelare i truppen som inte platsade och lätt hade kunnat bytas ut (det blir så när det inte finns resurser att ha ordentlig koll på spelare runt om i Sverige). Kan nästan lova att ingen här har koll på alla Qb's i sverige vilket gör det svårt att säga vem som är bäst. Gå inte efter J-landslaget för det säger inte så mycket.
|
|
|
Post by Mellersta on Sept 16, 2005 16:48:37 GMT 1
Tittar man på förra årets final lag så har ingen ens haft en tanke på Gefles QB som lirade som backup för Per Enqvist i a-laget (startade 3 matcher) och förde sitt U-19 team till final och losade bara en match (finalen). Spelade QB mot DIF i år (0-6) men ingen vet vem han är! Så......visst, vem har kolll???
|
|
|
Post by avesta on Sept 16, 2005 17:19:02 GMT 1
Daniel Engberg v-rås har ingen jlandskamp, betydligt bättre u19 qb än tex chris freij i sin generation(f 82) så detta är inget nytt fenomen
en som sett engberg som junior
|
|
|
Post by Calle Djurhed on Sept 18, 2005 16:22:08 GMT 1
Jag spelade qb i gefle förra året och borde inte nämnas under den här topicen Däremot årets gefle qb är riktigt duktig, han har riktigt bra arm och han gör det lätt att spela wr. Vet inte om han är bäst men han borde iallafall nämnas här. Erik Hell heter han förresten
|
|