|
Post by STUart on Jun 1, 2006 9:58:41 GMT 1
Inte en förhandsrapport så långt ögat kan nå. Det är för sorgligt! Helgens matchen är riktigt intressanta: Limhamn - Stockholm 21-14Tidig seriefinal. Hur starka är Limhamn? Jag tror dom har en stor chans att vinna i helgen. Dessutom så lär Stockholm inte skicka ner hela laget. Arlanda - Jämtland 21-36Detta tror jag kommer bli en höjdarmatch. Båda lagen är piskade att vinna och jag tror det blir en rolig match att skåda. Lagen spelar fysiskt och det lär smälla rejält. Detta blir kul! Frågan är om Arlanda har BD på sidlinjen eller inte.
|
|
|
Post by Bahhh on Jun 1, 2006 10:42:54 GMT 1
Kolla LG hemsida för en preview!!
|
|
kolla innan du skriver
Guest
|
Post by kolla innan du skriver on Jun 1, 2006 10:43:37 GMT 1
Om STUarts webläsare kunde ta honom till någon annan sida innan han börjar klaga så hade han hittat preview av iaf Limhamn...
|
|
|
Post by STUart on Jun 1, 2006 10:46:33 GMT 1
Jag har tittat i forumet och på SAFFs hemsida och där fanns ingen förhandsrapport eller preview som ni så töntigt kallar det.
Såg att det fanns på Limhamns hemsida nu, och det tackar man för. Dock är 1 av 4 inte mycket att hänga i granen.
|
|
|
Post by hasseb on Jun 1, 2006 11:43:52 GMT 1
"Inte en förhandsrapport så långt ögat kan nå. Det är för sorgligt! " Annars finns ju alltid en möjlighet att previews från lagen finns på www.touchdownonline.com som det här forumet ligger under
|
|
|
Post by Stefan Oud on Jun 1, 2006 12:06:00 GMT 1
Inte en förhandsrapport så långt ögat kan nå. Det är för sorgligt! Och Jets förhandsrapport har alltid, och kommer att fortsätta komma, på torsdagskvällar. Håll ut!
|
|
|
Post by ganjaman on Jun 1, 2006 16:34:53 GMT 1
Inte en förhandsrapport så långt ögat kan nå. Det är för sorgligt! Helgens matchen är riktigt intressanta: Limhamn - Stockholm 21-14Tidig seriefinal. Hur starka är Limhamn? Jag tror dom har en stor chans att vinna i helgen. Dessutom så lär Stockholm inte skicka ner hela laget. Arlanda - Jämtland 21-36 Detta tror jag kommer bli en höjdarmatch. Båda lagen är piskade att vinna och jag tror det blir en rolig match att skåda. Lagen spelar fysiskt och det lär smälla rejält. Detta blir kul! Frågan är om Arlanda har BD på sidlinjen eller inte. Lite för mycket rock & roll tobak kanske? LG-SMM, SMM vinner på halvmissar i år, och det ska mycket till för att Limhamn ska kunna vinna, ett mirakel kanske, Nej knappast troligt. AJ-JR Arlanda vinner, ett orutinerat och orörligt JR D mot ett snabbt arlanda. En mycket ensam Darnell Makclin mot ett lite mindre och mobilt Arlanda D. Vinst arlanda.
|
|