|
Post by Rikard Borg on May 24, 2006 11:21:30 GMT 1
I fler klubbars och på bla SAFF's gästbok postades för en tid sedan flera medelanden från en Akiharu Murase (295murase@bb.excite.co.jp). Nu har jag fått ett mail från denna okände människa till Crusaders adress. Är det någon från de yngre generationerna som är mer bevandrad på datorer än jag, som kan söka rätt vem det är via IP-adress eller liknande.. Denne Akiharu Murase börjar bete sig lite läskigt med gästboksinlägg och konstiga mail och det skulle vara intressant att veta vem det är och kanske kunna "banna" honom om det går. För er som missat dennes inlägg handlar det till stor del om långa personer och deras vikt.. Vad har denna person för mål? Varför skickar han dessa mail och postar dessa gästboksinlägg? Hur mår HAN egentligen? Kanske är det något snille som i dessa "Da-Vinci-kods tider" har lust att fundera över hans alter ego, låter för mig som ett anagram över något snillrikt. För er som undrar över statistik från CC-JR, bearbetas denna just nu (första halvleken är klar). Vi hoppas att kunna publicera statsen senast fredag. Vad gäller matchrapport så står det på www.crusaders.se mycket riktigt att mer info kommer, men jag antar att alla dessa "stresspellar" hellre vill ha statsen.. MVH Rikard Borg Carlstad Crusaders
|
|
damir
Bänkvärmare
|
Post by damir on Jan 13, 2007 5:13:45 GMT 1
Ditt inlägg får mig bara att......nejj.....VAA ? ? ? ??
|
|
|
Post by Trones on Jan 14, 2007 17:31:11 GMT 1
Jag vart nyfiken och kikade runt lite på nätet. Det verkar som den är nissen är besatt av storvuxna människor. Han återfinns på forum om abnormalt stora människor, på bodybuilding forum, har skrivit en del om väligt långa och stora killar som har spelat i NFL. Han listar några av sina "hjältar" så här Gustav Edman "Giant Swede" (1881-1912), Big Scott Klein (1973-2003), Noah Steere "Monster" (1969-2003), Matthew McGrory (1973-2005) .. Med tanke på smeknamnen så antar jag att det är kraftiga bitar det handlar om. Antagligen är han lite besatt och härjar runt på fotbollsforum lite över allt (bör ju finnas en och annan bjässe där ) Där har du hans myspace profil (jag antar att det är samma nisse) www.myspace.com/akiharu_muraseVisst går det att banna IP:et, du borde kunna få ur IP:et ur mailet, iaf till den mailserver han använder och banna det. /Trones - Falun Copperheads
|
|