|
Post by Fredrik Pilbck on Jan 21, 2006 14:19:14 GMT 1
Hejsan! Jag och Robert Johansson har pratat en del med Roslagens tränare och vi har nu bestämt oss för att påbörja ett sammarbete. Tanken är att de spelare som får för lite speltid hos oss skall ges möjlighet till seniorspel i Bulldogs. De spelare från Bulldogs som är sugna på att prova på skall ges möjlighet att träna och spela med oss. Hur detta sammarbete skall se ut rent praktiskt är inte helt klart ännu men from torsdag kommer de bulldogs spelare som vill att få vara med på våra torsdagsträningar.
Fredrik Pilbäck SMM
|
|
|
Post by jannelli on Jan 28, 2006 23:52:23 GMT 1
hehehhe en vis man sa en gång att: "jag brukar spela fotboll stående med en boll i handen,inte liggande på en bänk med en tyngd i näven!!!" we´re only in for the marklyft Jo men han hade talang vad har du att komma med förutom mundiarre...?
|
|
|
Post by Oline on Jan 29, 2006 19:28:10 GMT 1
SMM? tjänade Nrpkg nånsin på sitt farmaravtal? De fick en hel O-line från SMM till kvalmatchen mot Westerbotten för att ta sig upp till Div.1. Tyvärr så var Westerbotten bättre än Panthers och än mer förtjänade platsen i Div. 1
|
|
|
Post by que on Jan 31, 2006 7:46:20 GMT 1
SMM? tjänade Nrpkg nånsin på sitt farmaravtal? De fick en hel O-line från SMM till kvalmatchen mot Westerbotten för att ta sig upp till Div.1. Tyvärr så var Westerbotten bättre än Panthers och än mer förtjänade platsen i Div. 1 Fick de en hel O-line eller hade de dom killar som har silverhjälm för att kunna spela med SMM ibland? Det är faktiskt en väldig skillnad på det.
|
|
|
Post by nissan on Jan 31, 2006 9:50:16 GMT 1
Jag vill också få en hel O-line frän SMM så jag kan ligga och gosa med dem hela våren.... Fast bara om Ubertomten Björkman är med...
|
|
Kroppen e en resurs
Guest
|
Post by Kroppen e en resurs on Jan 31, 2006 10:39:30 GMT 1
De fick en hel O-line från SMM till kvalmatchen mot Westerbotten för att ta sig upp till Div.1. Tyvärr så var Westerbotten bättre än Panthers och än mer förtjänade platsen i Div. 1 Fick de en hel O-line eller hade de dom killar som har silverhjälm för att kunna spela med SMM ibland? Det är faktiskt en väldig skillnad på det. Nej inte bara silverhjälmar. Det fanns resurser under hjälmarna (Inte innanför, under)
|
|
|
Post by Snabb smart on Jan 31, 2006 18:32:07 GMT 1
Jag tror att det blir som vanligt att Bergas farmaravtal floppar. Minns det dom hade med Solna, var det någon spelare som spelade med Solna överhuvudtaget? Sen undrar jag lite vad det finns för spelare i Berga som seriöst tror att dom skulle kunna klara av att spela i superserien? Det är ju mest veka kärringar.
|
|
|
Post by Coach on Jan 31, 2006 18:59:33 GMT 1
Minns det dom hade med Solna, var det någon spelare som spelade med Solna överhuvudtaget? Kecke och Hollo fick spela nån match har jag för mig...
|
|
|
Post by Kecke on Jan 31, 2006 19:07:52 GMT 1
Jag spelade med Solna när dom mötte Göteborg Giants hemma. Ville mest testa på att spela i superserien och sen träffa ;D en gammal Bulldogs kille som spelade i Giants. Sen att jag fick äran att spela på punt och försöka jaga ikapp Eric Harris bevisade mest att jag är gammal och tjock!! Nu håller jag mig mest på min kant och stångas lite med BD och Knutte så fort jag får chansen.
|
|
|
Post by jimmi on Jan 31, 2006 19:30:27 GMT 1
vad jag vet så va det max en spelare med från stockholm när norrköping spelade mot huskies
|
|
|
Post by exmakrill on Jan 31, 2006 23:01:20 GMT 1
hehehhe en vis man sa en gång att: "jag brukar spela fotboll stående med en boll i handen,inte liggande på en bänk med en tyngd i näven!!!" we´re only in for the marklyft Jo men han hade talang vad har du att komma med förutom mundiarre...? hehhehe kära du..om du visste vem som sagt detta så skulle du vetat att han inte hade nån talang...dock mundiarre...ett bra försök dock måste tillläggas..lycka till med SUVen o dobbermanen.
|
|
|
Post by Liraren on Feb 2, 2006 23:06:57 GMT 1
Spana in SMMs hemsida för highlights från -05..! Kan vara skönt för alla andra lag att få lite feedback liksom... www.meanmachines.se
|
|
|
Post by bulldog55 on Feb 5, 2006 13:56:04 GMT 1
jag spelade en match me solna det året vi hade ett farmaravtal me dom oxå, tror d var ungefär 5 st bulldogsspelare som spelade minst nån match me dom det året
|
|
|
Post by film on Feb 5, 2006 17:08:27 GMT 1
SMM må vara svenska mästare, men de har mycket kvar att lära sig om att göra highlights filmer. Det krävs mycket mer än att bara slänga ihop en massa filmklipp tillsammans med en låt för att det ska bli bra.
Men, men... det var kul att kunna se den och att den var tillgänglig på nätet.
|
|
|
Post by smm on Feb 8, 2006 22:39:11 GMT 1
|
|