|
Post by tricky on Jan 5, 2006 19:26:39 GMT 1
Va fan JJ? pallar du inte till 2010?
ps. you´re the man of my dreams.
See you in the weekend.puss från roine "you know who"
|
|
|
Post by spoiler on Jan 6, 2006 0:04:00 GMT 1
Enligt ryktet är det Kullenberg som försvinner p.g.a. flytt. Av de OL som är under 30 är det bara Erik A som är stabil och han är ju inte en smm-are från början. Han kanske vill komma hem igen om STU blir riktigt bra? Klein la väl ner efter halva säsongen och Wentz är lika dedikerad som Linda Rosing till Fadde. Rytter är för liten för att bli i samma klass som Löhrare och andra gubbar.
|
|
|
Post by rykte on Jan 6, 2006 0:06:46 GMT 1
vart flyttar kullenberg då? om det ändå bara är på ryktesnivån?
|
|
|
Post by har hrt on Jan 7, 2006 6:06:37 GMT 1
att det är flytt till usa som är skälet. vet inte om han ska coacha där eller vad?
|
|
|
Post by CSM101 on Jan 8, 2006 19:18:29 GMT 1
Eftersom någon har tagit på sig att svara i mitt ställe så får jag väl ta och reda ut en del saker. Vill ju inte att personer ska bli oroliga över felaktiga rykten. Vet att det låter som politikerprat, men jag har som målsättning att spela tills 2011! Inte 2010. Varför? Ett par anledningar och några reservationer. 1) Med spel 2011 har jag spelat boll i 4 årtionden, utan uppehåll. (Ta i trä!) Nästa årtionde börjar faktiskt 2011, precis som millenieskiftet egentligen inte var nyårsafton 1999. Hippie vi får kolla upp detta, men jag tror jag har rätt. År noll fanns visst inte. Reservation: Skador, åldern tar ut sin rätt, man skaffar sig ett "riktigt" liv, man blir cut blockad av sin egna fullback etc. . . 2) 10 år med Stockholm Mean Machines. Omöjligt säger kanske någon! Ja jag vet att en del personer inte ser mig som den mest lagtrogna personen och med mitt "record" genom åren så kan jag väl bjuda på det. Vivé la Legion, Björkman! Reservation: Skulle Chicago Bears höra av sig så kommer jag överväga att lämna Mean Machines. 3) Om allt går enligt plan så får jag avsluta min "karriär" med 10 SM guld. Har bara 4 st. Så sex säsonger till med Mean Machines så är jag där. Do the math. Har ju även 3 st silver men de är inte lika roliga att samla på, eller? Mitt första silver e snudd på antikt i våra sammanhang, 1989. Reservation: Vi kanske har en dålig dag just på SM-final dagen. 4) Jag fyller 40 bast 2011 och med all respekt för Myggan så är det nog en ålder då man bör "låta" yngre lovande talanger få en chans. Reservation: Man blir petad av de yngre lovande talangerna. Myggan spelar fortfarande!! Då kan man inte sluta. 5) Amerikansk fotboll är kul. Reservation: Inga Kram Jesper Johansson
|
|
|
Post by Peter O on Jan 9, 2006 0:12:03 GMT 1
Vackert sagt Jesper.......... Med andra ord lär vi ses 1 par år till på /utanför plan o diverse jobb. God fortsättning på dig din gamle uv!
|
|
|
Post by Bjrkman on Jan 9, 2006 11:51:20 GMT 1
8-)he he.... ja vad säger man... vissa kan ju prata skit i form av sm-guld... andra vinner SM¨-guld... jag har tänkt att ví skulle ta steget vidare och utveckla vårt ol spel denna säsong.... Viva legion!!
|
|
|
Post by hmm on Jan 10, 2006 1:28:16 GMT 1
hmm undrar vad för skumma filurer som ligger bakom detta...
Misstänkt mordbrand på Zinkensdamms IP STOCKHOLM. En misstänkt mordbrand i ett förråd under västra läktaren på Zinkensdamms IP utreds just nu av polisens tekniker. - Lågorna har slickat läktaren, och förrådet, som tillhörde den amerikanska fotbollsklubben Stockholm Mean Machines, är utbränt. På en del av läktaren har det blivit så varmt att betongen vikt sig. Det är ett område på 30 kvadratmeter ungefär, säger Stefan Magnusson, säkerhetsansvarig på Hammarby Bandy, till Radio Stockholm.
Larmet kom 5.47 i morse. Enligt Eva Nilsson, stationsbefäl på polisens länskommunikationscentral, riskerade hela läktaren att brinna ner men räddningstjänsten lyckades stoppa spridningen. Läktaren fick dock vissa skador.
Polisen har hittills inte fått tag i något vittne till den misstänkta mordbranden. ANN-HELÉN LAESTADIUS
|
|
|
Post by Bc on Jan 10, 2006 1:55:51 GMT 1
Misstänkt mordbrand på Zinkensdamms IPSTOCKHOLM. En misstänkt mordbrand i ett förråd under västra läktaren på Zinkensdamms IP utreds just nu av polisens tekniker. - Lågorna har slickat läktaren, och förrådet, som tillhörde den amerikanska fotbollsklubben Stockholm Mean Machines, är utbränt. Ont om pengar till eurobowl kanske?
|
|
|
Post by sd on Jan 10, 2006 8:56:37 GMT 1
Trist, hoppas dom inte hade allt för mycket matrial och skydd i förrådet.
|
|
|
Post by Sklle on Jan 10, 2006 11:34:47 GMT 1
Alltid tråkigt när nån drabbas av sån skit. Hoppas försäkringar o dyl täcker skadorna.
|
|
|
Post by publik on Jan 19, 2006 16:17:11 GMT 1
Smm och Bulldogs har tydligen ingått i farmar avtal.
|
|
|
Post by LG on Jan 20, 2006 21:55:06 GMT 1
Finns det några belägg för detta?? Vilka skulle isåfall tjäna på det hela??
|
|
|
Post by jo on Jan 20, 2006 22:08:57 GMT 1
SMM? tjänade Nrpkg nånsin på sitt farmaravtal?
|
|
|
Post by publik on Jan 20, 2006 22:39:59 GMT 1
Tanken är väl att erbjuda dom juniorer och seniorer som inte får spel tid i SMM spel tid i bulldogs om dom tränar med bulldogs om jag förstått det hela, samtidigt låta dom bulldogs spelare som vill utvecklas träna med smm.
|
|