|
Post by gamlingar on Aug 26, 2005 15:47:38 GMT 1
Axelsson blir coach, Strandberg spelar ett sista år fast med uppsala? finns inga belägg för detta dock
|
|
|
Post by PK on Aug 27, 2005 3:17:50 GMT 1
BP.............. Myggan fortsätter ju, så d kan ju INTE va av ålsersskäl du lägger av iaf O själv tar ja oxå 1 år till, som d ser ut iaf. Fast kan ju int påstå ja kommer i närheten av din plantid Mannen =) =) Vi ses imorrn BP.
|
|
|
Post by Ganslandt GBG on Aug 28, 2005 23:54:27 GMT 1
Jag vet att jag sagt att jag ska sluta både -97 och -98. 99 sa jag att vi får ta ett år i taget. Det blev ett antal år till... Men nu är det slut snart, bara semi och final kvar, sedan lägger vi skydden på hyllan, ett tag iallafall, hoppas på ett år som b-lagsspelare och "weekend warrior"... Sedan kanske det blir en "Raicevic", alltså komma tillbaka till nästa års slutspel... Nä, tror inte det. Jag tycker själv att det går bättre och bättre för vart år, men man ska sluta på topp. EM-guld, World games och ett års träning under coach BD har gjort att det finns inte så mycket mer att "bevisa" eller vad man säger. Det är inte alla som kan säga att de har spelat 148 matcher i rad som starter som OL och titt som tätt DL. Inte missat en seriematch sedan starten. Det är inte heller alla som kan säga att de har varit starter både som OL och DL i landslaget. Det är inte heller inte alla förtjänta av att ha en så förstående fru som jag har, som har stått ut med alla träningar, matcher och skitiga kläder som ligger alldeles för länge i väskan innan hon förbarmar sig över dem och hänger dem. Vår smekmånadsresa gick till Göteborg för match mot Giants -95... Bara en sån sak... Jag känner mig nöjd, men kommer också känna en otrolig saknad till sporten och alla trevliga människor som man lärt känna under åren. Blev lite långt och lite mer än jag tänkt mig, jag ber om ursäkt för det. Full fart framåt. / BP #79 Du har förtjänat att skriva hur långt du vill. Hade en liknande streak som din mellan 91-04 men valde att ge väg åt en yngre generation när vi blev Marvels. Kommer kanske ångra mig o göra en patetisk comeback, men det har faktiskt funkat hyfsat. Blir aldrig en riktigt bra tid och det är bättre att gå av plan än att bli buren. Grattis till en strålande karriär och välkommen att joina oss oldboys på läktaren. (visst va det bättre förr ändå ;-) )
|
|
|
Post by Lars Gustafsson on Sept 1, 2005 10:37:12 GMT 1
BP= Sveriges svar på Bruce Mathews (för dem som inte kan sin NFL-historia: 216 matcher i NFL, Pro Bowl som center, guard och tackle)
|
|