|
Post by 08 on Aug 17, 2005 12:34:50 GMT 1
Jag tycker at Karlstad har den bästa reciver kåren i landet. Med Flognman Ingerman och Perlström men dom måste ha en qb som ger dom bollen, I Javid Shoemaker tror jag dom har det.
Stockholm har den bästa wr i landet i Dahlman som varit imponerande bra. men inga fler för malm har inte lirar i år vad jag vet.
Göteborg har endast hippie annars är dom rätt dåliga på wr's
Arlanda har Stevens Abbe och Elman som är bra mål att kasta på men jag rankar Karlstad högre
|
|
|
Post by Stockholm on Aug 17, 2005 13:54:55 GMT 1
Hoppas på göteborg, tuffa killar bättre på alla sätt.
|
|
|
Post by kul on Aug 17, 2005 18:01:50 GMT 1
Marvels verkar onekligen fått igång sitt spel, två ihopslagna lag tar ju ett tag att spela ihop, för ytan tvekan finns talangen i laget
skulle vara kul göteborg-sthlm i en sm final
|
|
|
Post by njae on Aug 19, 2005 12:25:38 GMT 1
jag tycker att cc har den mest ÖVERSKATTADE WR kåren i landet, mest gamla meriter har de, knappast explosiva herrar längre
|
|
|
Post by Landslaget on Aug 19, 2005 13:09:14 GMT 1
jag tycker att cc har den mest ÖVERSKATTADE WR kåren i landet, mest gamla meriter har de, knappast explosiva herrar längre Samma snack som inför Landslagsmatcherna alltså. Var det inte Perlan som visade att gammal är äldst där?
|
|
|
Post by tndvtska on Aug 19, 2005 13:31:32 GMT 1
han tänder väl till när sverige tröjan åker på, i ss har han mest sett trött ut de senaste åren
|
|
|
Post by Eviltwin on Aug 19, 2005 15:28:20 GMT 1
Nu när Calle Ingerman är med i truppen så tror jag Marvels kommer att få det svårt både på marken och i det korta luftrummet. Han har varit skadad länge men har haft en fantastisk inställning och rehab tränat bra, så han kommer mer taggad än någonsin.
|
|
|
Post by hippie on Aug 19, 2005 19:43:40 GMT 1
Och hur tror du det blir med det långa luftrummet....?
|
|
|
Post by publik on Aug 20, 2005 18:30:28 GMT 1
luftrum hippie?? he he he, vad hade du 2 catcher?? perlan 3 TD's!!! gamal är älds, hehehe
|
|
|
Post by hippie on Aug 21, 2005 13:21:24 GMT 1
Tycker du skall be din mamma hjälpa dig med stavningen nästa gång du skall dela med dig av din klokskap.. Hehe
|
|
|
Post by Wrs on Aug 21, 2005 13:28:34 GMT 1
Jaja Perlan är fortfarande en mycket duktig reciver och en "go - to - guy". Men Flognman? Njaa..gamla meriter..Sen Ingerman har jag inet sett ngt av så där väljer jag att inte uttala mig.Men en reciver som egentligen skapar väldigt mycket men får väldigt lite cred för det är Abbe Mainou Seidou(?) i Arlanda. En annan reciver som skapat mycket för sitt lag är Örjan Glas-Wallin i Jämtland. Tänk er egentligen. Dom är ligans sämsta lag och har det tufft varje match. Men Örjan snittar ändå cirka 5-6 catches per match..Och det är inte direkt så att han får alla bollar på bröstplattan. Har sett en del "One handed catches" från honom i år..Impinerade att hitta tändvätskan i varje match även fast det går tungt..
|
|
|
Post by gamla meriter on Aug 21, 2005 13:41:38 GMT 1
abbe"bombluckan" seidou lever nog mest på sitt rykte och är en bättre DL än Wr, chris stevens är en mycket bättre WR som inte får stora skälvan såfort han känner flåset av db´s
glas-wallin är en bra return kille, en ok wr och gammal som fan
|
|
|
Post by lenny on Aug 22, 2005 1:04:18 GMT 1
Njaa..Stevens bättre än abbe?..Stevens är inte killen som slänger sig för att ta bollen direkt..så det vet jag inet om jag håller med om..som wr måste man vara villig att offra sig och vara bollkåt som faaan..
|
|
|
Post by fakta on Aug 22, 2005 13:35:50 GMT 1
hippie du överskattar dig själv du är en grinig gubbe!
|
|