|
Post by Publik on Aug 8, 2005 11:44:12 GMT 1
Arlanda ledde med 19-0 inför carlstads sista spel innan halvtid, då satte dom en lång pass till Perlan efter 3 försök. Arlanda stoppade carlstad ganska enkelt men har fortfarande problem med långpassarna. Arlandas offense körde över carlstad.
|
|
|
Post by lirare on Aug 8, 2005 19:00:46 GMT 1
motivationen var på botten hos cc från början tyvärr! varför är en bra fråga arlanda brukar vara de lag som gör att man tänder till lite exktra i stället för att gå ner sig! men vill inte säga att arlnada vann bara för att cc spelade dåligt! arlanda gjorde en bra match och hade momentum större delen av matchen! men nu vet vi vad vi har att möta i semi final så räkna med ett mer taggat crusaders! ( vill medela att domarna sög åt båda hållen! ) ses i semi /cc lirare
|
|
|
Post by Fredrik on Aug 8, 2005 19:36:53 GMT 1
Arlanda ledde med 19-0 inför carlstads sista spel innan halvtid, då satte dom en lång pass till Perlan efter 3 försök. Arlanda stoppade carlstad ganska enkelt men har fortfarande problem med långpassarna. Arlandas offense körde över carlstad. Bra sammanfattning av matchen. Motivationen ökade ju inte när CC koncentrerade sig mer på domarna än matchen. Domarna var godkända, felaktiga domslut finns alltid men de missgynnade inte CC mer än Arlanda. Ni fick ju eran första TD. Den klaraste off. pass int. jag har sett.
|
|
|
Post by undraren on Aug 8, 2005 21:56:25 GMT 1
vad var det för bråk efter matchen???
|
|
|
Post by Spelare on Aug 8, 2005 22:07:59 GMT 1
Var det bråk efter matchen, det missade jag
|
|
|
Post by Dennis Edman on Aug 8, 2005 22:18:09 GMT 1
Det måste jag missat också, Det e nog bara ett rykte.
|
|
|
Post by lol on Aug 8, 2005 22:45:53 GMT 1
hmm jag var inte på plats men hörde från säkra källor att det var ett bråk i cc truppen efter matchen vet inte mer en så jag skulle också vilja veta mer vad som hände någon från cc som kan berätta?
|
|
|
Post by Publik on Aug 9, 2005 8:01:13 GMT 1
Dom tjaffsade en hel del under matchen också med varandra så det skulle inte förvåna mig. Kul match för oss på läktaren i varje fall.
|
|
|
Post by 1 on Aug 9, 2005 10:39:36 GMT 1
Dom tjaffsade en hel del under matchen också med varandra så det skulle inte förvåna mig. Kul match för oss på läktaren i varje fall. Har sagt det förut och jag säger det igen, CC är ett korthus som håller på att falla samman, sakta men säkert!
|
|
|
Post by allvetarn on Aug 9, 2005 10:41:07 GMT 1
Varför är alla så förvånade när cc losar??? ja menar dom har inte nån överjävlig trupp.. inför alla matcher står det jämt! kan arlanda vinna? ;D har gbg den minsta chans? och det där när dom skriver att jämtland är sämst i superserien! är det verkligen nödvändigt!!?? det lär väll synas när serien är avslutad?? testa och vinn ett guld karlstad eller bli mer ödmjuka
|
|
|
Post by Fredrik on Aug 9, 2005 11:03:47 GMT 1
och det där när dom skriver att jämtland är sämst i superserien! är det verkligen nödvändigt!!?? Det är väl lokaltidningarna och inte CC som skriver det och att det är sant det fattar ju även den mest korkade sportreportern bara genom att titta i tabellen. Jag hoppas CC tar sig samman och avslutar säsongen på ett bra sätt. Ni behövs för konkurrensen i SS
|
|
|
Post by undrar ocks on Aug 9, 2005 14:45:58 GMT 1
Men finns det ingen som kan berätta vad bråket var om och vad som hände nu är det ju många som e nyfikna....
|
|
|
Post by Publik on Aug 9, 2005 15:08:46 GMT 1
CC kommer ju inte ens med stats när dom förlorar hemma så varför skulle dom orka lämna denna info.
|
|
|
Post by Ches on Aug 9, 2005 17:53:52 GMT 1
Varför någon skulle vara så korkad att de skulle börja diskutera klubbens interna angelägenheter på detta forum kan jag inte förstå. Om det nu var ett bråk så förstår jag varför ingen skriver om det.
|
|
|
Post by cc spelare on Aug 9, 2005 18:44:28 GMT 1
NEJ DE VA INGET BRÅK!!!!!! / CC SPELARE (truppen trivs bra ihop de va bara motivationen som va dålig inte lag samanhållningen!
|
|