|
Post by TT on May 10, 2005 11:20:31 GMT 1
Hur kommer detta att sluta. enligt vad man har hört så gjorde inte CC någon bra match mot Arlanda. samtidigt som Marvels tydligen inte gjorde bort sit mot SMM. Marvels offense klickade inte alls.. ska bli kul att som om dom får igång det mot CC.
|
|
|
Post by assforahat on May 10, 2005 11:28:18 GMT 1
14-0 till cc i en riktig defense match
|
|
|
Post by Preview on May 11, 2005 6:34:31 GMT 1
Preview?
|
|
|
Post by Frippa on May 11, 2005 7:18:23 GMT 1
Gbg gjorde ett skapligt resultat mot SMM. Crusaders verkar ha svårt att producera på offense. Crusaders borde kunna köra över Gbg, men faan vet. Intressant match. 14-24 till Gbg.
|
|
|
Post by anon on May 11, 2005 7:59:30 GMT 1
frippa var det verkligen samma match vi såg förra helgen?
deras recivers sög riktigt mycket. 10catches av 28möjliga.
CC kommer köra över gbg så det skriker om det.
|
|
|
Post by Frippa on May 11, 2005 8:19:51 GMT 1
Såg inte matchen, med skapligt resultat menade jag att de inte blev krossade av SMM.
|
|
|
Post by Nisse on May 11, 2005 8:44:15 GMT 1
Köra över vet jag inte. Vinna däremot, men det kommer inte vara lika stora siffror som SMM vann med.
Två TD till Carlstad. Carlstad har bra recievers vilket de kan behöva. Göteborg får förlita sig till springspelet.
Carlstads QB kommer igång rejält denna matchen! Gör 5 td (4 pass 1 scramble)...
|
|
|
Post by publiken on May 11, 2005 18:45:52 GMT 1
Tror visserligen CC kommer vinna men det kommer bli en tät match, Gbg va lite "vingliga" på O och när dom väl fixat det så kan ju allt hända.
|
|
|
Post by vetare on May 11, 2005 22:57:59 GMT 1
cc är på gång många nya i laget som håller på att spela ihop sig och det blir bara bättre så lita på att det är ett starkt cc som ställer upp mot gbg
|
|
|
Post by guest on May 11, 2005 23:03:34 GMT 1
jo men vd jag vet så saknas två starters på defense på grund av skada jonsson och ingerman påverkar detta inget tror det kan ge gbg fördel för ett lag är inte bättre än dess svagaste länk.. vet i och för sig inte hur cc backups ser ut men men det borde betyda något
|
|
|
Post by guest on May 12, 2005 12:39:07 GMT 1
Jag tror på vinst för GBG eller det mesta hänger på deras HC. Om han nu inte kör 10 screens eller aldrig kallar TO. Samt att Marvels D bör nu denna match vakna upp. Sorgligt blir det i vilket fall som helst att se på matchen.
|
|
|
Post by sorgligt on May 12, 2005 12:44:52 GMT 1
Varför blir det sorgligt?
Ett lag som kommer upp till Superserien och faktiskt håller helt ok klass? Mycket bra skulle jag säga! Kul att se!
|
|
|
Post by hmmm on May 12, 2005 13:14:26 GMT 1
Måste säga att matchen skulle vara en höjdare att se. Ett helt nytt lag in action. Visst, två defence kommer att kötta men några snygga pass lär det bli.
|
|
|
Post by NFL pro on May 12, 2005 20:17:53 GMT 1
Akta coachen mark (ROTF) har hört talas om att han lär RB och WR grejer som är från div5 i Uganda. haha Han är skratt retande dålig. En coach som han borde få betalt för att hålla sig borta från sporten. over and wayyyy out
|
|
|
Post by Fredde W on May 13, 2005 6:38:59 GMT 1
NFL Pro! OM du ska kritisera någon så gör det med ditt eget namn istället för att gämma dig bakom ett alias! Marc brinner för sporten och har gjort mycket för Marvels sedan vi slog ihop Giants och Mustangs. Skulle det finnas fler som honom i fotbolls sverige så skulle sporten se bra mycket bättre ut idag! Sedan är han våran fys coach men hjälper RB´s lite också.. Du kan komma ner på någon av våra träningar så får du själv se om han är bra eller dålig.. men jag antar att du inte änns bor i Göteborg! Nu ska vi möte CC på lördag.. Ska bli kul som fan! ses på plan Fredrik Westlund #50 Marvels
|
|