|
Post by Arthur Dent on Apr 27, 2005 14:14:57 GMT 1
Hur är läget i resp. lag nu inför säsongsöppningen. Tre dagar tills SMM tjuvstartar mot SF.
Carlstad har vunnit en match i EFAF-Cup och ser ut att vara starkare än många trott efter spelarflykt.
Stockholm som tippas som SM-vinnare spöade knappt Roosters som genomgår total generationsväxling.
Arlanda fick stryk mot samma Roosters med oroväckande stora siffror.
Göteborg har ingen hört nåt om...VAD HÄNDER? Kan vi få info?
Sundsvall har tappat några spelare och fått in nytt friskt blod i truppen. De kan överraska positivit i år.
Jämtland är det ganska tyst om men ifjol imponerade de med sin inställning, och med ett års rutin i truppen så...kanske...
|
|
|
Post by Albert on Apr 27, 2005 14:33:19 GMT 1
Har även hört rykten om att en av arlandas amerikaner inte kommer till spel iår. Det ska tydligen gälla Jermaine Smith, varför han kommer spela med Jets vet jag inte.
|
|
|
Post by Albert on Apr 27, 2005 14:33:50 GMT 1
"varför han INTE ska spela med Jets" skulle det stå.
|
|
|
Post by yaao on Apr 27, 2005 21:13:41 GMT 1
jermaine smith rock´s... han va skitkul o kolla på när jets vann sm guld... ångvält i tält!!
|
|
|
Post by AJ Again on Apr 27, 2005 21:43:41 GMT 1
Jermaine fick ett "once in a lifetime job offer".. Erbjudandet gällde bara nu och skulle inte stå kvar när han kom hem efter sommaren. Med tanke på att han har familj att försörja så var valet inte så svårt egentligen - spela football i Sverige för småpotatis, eller ha en tryggad framtid för sig och sin familj Det är klart att det är lite tråkigt för laget i år att han inte kommer och för football i Sverige, men så är livet och jag tror att alla Arlanda-spelare förstår..
|
|
|
Post by Janne on Apr 27, 2005 23:04:41 GMT 1
Får man vara nyfiken och fråga om han ska jobba med något fotbollsrelaterat, spela månne?
|
|
|
Post by AJ Again on Apr 27, 2005 23:07:10 GMT 1
Jag vet faktiskt inte, men jag tror inte det.. Det lät inte så i alla fall
|
|