|
Post by Footballer on Apr 18, 2005 13:25:27 GMT 1
Motivera gärna erat svar......
|
|
|
Post by 12 on Apr 18, 2005 16:27:48 GMT 1
Motivera gärna ditt val av topic istället...
|
|
|
Post by hmmm on Apr 18, 2005 17:52:09 GMT 1
Vet vi alla lags färger? Mustangs och Giants har slagits tillsammans men jag antar att de använder Giants dräktställ som klart hade de snyggaste i SS för några år sedan.
|
|
|
Post by StefanOud on Apr 18, 2005 21:45:08 GMT 1
Jag har påpekat detta för HC Robert Johansson förrut...
Ett klart brott mot alla moderegler för uniformer måste vara att ha svarta strumpor till ett annars helblått ställ!!!
Annars måste Jets första uniformer med ljusoranga tröjor med vita siffror till vita byxor och strumpor ta priset...
|
|
|
Post by AJ Again on Apr 18, 2005 22:41:00 GMT 1
Sorry, men jag röstar på Jämtland i så fall.. Symboliskt sett förstår jag färgerna, eftersom de är tagna från Jämtlands flagga, men dräkterna är klart fula. Lite Seattle Seahawks över dem - de gamla färgerna.. Nu har Seahawks ändrat nyanserna och fått riktigt snygga dräkter. Kanske nåt för Republicans att fundera på? ..Eller, så är de nöjda ändå
|
|
|
Post by CoachKulla on Apr 19, 2005 7:40:04 GMT 1
Tack Stefan,
Svarta strumpor till mörkblå dräkt is a no-no! Helvita strumpor skulle kunna vara jäkligt snyggt!
Arlanda har snygga dräkter, Carlstad duger, Våra är basic-old-school, Jämtland inte vackra att se på men bär på tradition, Sundsvalls helt ok.... har jag glömt nån???
Marvels.... Kanske hulk-grön under med jeans tyg i remsor som om hade man fått ett utbrott innan match? Skulle väcka uppmärksamhet...
|
|
|
Post by Modelejon on Apr 19, 2005 10:24:33 GMT 1
Ok! vissa av ovanstående personer måste vara färgblind och fastnat i nått 90 tals mode. Jag utgår nu från 2004. 1:a TRC, vit tröja, röda byxor tillsamans med JR. Stilrena inget krimskrams tydlig färger med bra kontrast relation. 3:a Öbk bortaställ, dock är byxorna lite trisstai färghänseende. 4:a SF Nästan i klass med ovanstående, skull kunna var lite enklare i färgkombinationen på tröjan. 5:a CC neutrala, sticker inte ut men blir tyvärr därför lite tråkiga 6:a SMM mörklblå, mörkblå.... Zzzzz 7:a SC Vem fan kan hitta en sån gräslig färgsättning 8:a AJ Här har vi 90 tals wannabees!!! Dags att byta. Fram med dom vita och oranga igen ;D
|
|
|
Post by Nisse on Apr 19, 2005 10:37:19 GMT 1
|
|
|
Post by Kalle on Apr 19, 2005 11:42:08 GMT 1
Modelejon - fattar inte riktigt din ranking.... Är det sämst matchställ först?
Är det inga som har länkar på bilder där man ser lagens dräkter?
|
|
|
Post by brunkish on Apr 20, 2005 10:51:48 GMT 1
carlstad ser ut som clowner med alla ads
|
|
|
Post by Mir on Apr 20, 2005 10:59:25 GMT 1
carlstad ser ut som clowner med alla ads Så där jättehemskt är det väl ändå inte tycker jag! Tycker CC har snygga dräkter!
|
|
|
Post by sputnik on Apr 20, 2005 11:12:05 GMT 1
ads=pengar pengar är en bra sak, det är nog värt att se lite ful ut i matchdressen
|
|