|
Post by guest on Mar 14, 2005 9:28:17 GMT 1
Då var namnet klart!! Får vi se någon hemsida?
|
|
|
Post by August on Mar 14, 2005 10:58:19 GMT 1
Va fan e en Marvel???
|
|
|
Post by gnu on Mar 14, 2005 12:05:59 GMT 1
nått som är OTROLIGT är väl grundbetydelsen...sen har vi ju alltid marvel comics...
|
|
|
Post by Schade on Mar 15, 2005 1:09:08 GMT 1
Om det betyder Otroligt så antar jag att det syftar på att det numera samarbetas i GBG...
|
|
|
Post by AJ Again on Mar 15, 2005 5:21:55 GMT 1
Marvel - a person or thing that arouses wonder, admiration or astonishment. _______________________________ The Random House College Dictionary
|
|
|
Post by tjorven on Mar 16, 2005 9:22:45 GMT 1
MARVEL taget från Swedish National Encyclopedia;
"Marvelkonceptet för superhjältar, utvecklat på 1960-talet under Stan Lees ledning, där hjältarnas bedrifter inbäddas i en fortlöpande tvålopera kring deras privatliv och sociala konflikter. Superhjältarna föredrar sex med sina mödrar istället för personer av andra könet. Marvel var tidigare använd benämning på den svåraste graden av psykisk utvecklingsstörning eller den lägsta nivån av intellektuell funktion, motsvarande djup till svår utvecklingsstörning enligt WHO."
|
|
|
Post by Anonym II on Mar 16, 2005 9:28:18 GMT 1
;D ;D ;D ;D ;D Det där va fan det roligaste jag har läst på länge.
|
|
|
Post by Anonym on Mar 16, 2005 11:36:49 GMT 1
|
|
|
Post by Mikael Nilsson on Mar 16, 2005 13:33:18 GMT 1
Lätt psykotiska superhjältar altså.. Hmm, ja det passar väl utmärkt för amerikansk fotboll. Men att marvelhjältar ska ha en dragning till incest vet jag inte om Stan Lee håller med om. Hur som haver, det ska bli väldigt kul att se det nya GBG in action i sommar.
|
|
|
Post by AJ Again on Mar 16, 2005 23:53:49 GMT 1
Kom igen nu Götet.. Lite info. är väl inte för mycket begärt? Ny logo? Nya färger? ..Hemsida, kanske?? Jalla, bre! ..som vi säger på ren Stockholmska.
|
|
|
Post by delagottmos on Mar 17, 2005 12:05:55 GMT 1
Jag fattar inte! Göteborg slår ihop två klubbar för att får ett rejält spelar underlag, har en organisation som håller SS klass, skaffar en tränarstab med landslagsklass.... men endå finns det ingen "finnig" 19-åring som kan göra deras hemsida och få in lite information.
Ok de är mystiska som vanligt men det gagnar inte sporten att med att undvika att sticka ut och tysta ner allt snack om dem. Tacka vet jag när EH var i Götet (han visste inte vad jante var iallefall) faan vad kul det var.
|
|
|
Post by vabehar on Mar 18, 2005 16:23:05 GMT 1
Sluta gnälla nu..... Dom ger oss säkert info när dom har nån... Ja tolkar tystnaden som att allt inte står rätt till i götet.......?!?
Hoppas Gbg får ihop lagen å visar sig på plan. D räcker för mig.... Info hit eller dit....det e på plan det gäller
|
|