|
Post by Nisse on Mar 13, 2005 20:40:00 GMT 1
Carlstad Crusaders hoppades och drömde. Men de får vänta på coachen Toby Johansson.- Jag har tackat nej till Crusaders anbud på grund av familjeskäl, för 2005.
Men jag ser mig själv som en potentiell headcoach för Crusaders kanske nästa år eller inom en nära framtid. Men inte i år, säger Johansson till VF-sporten.Uddevallabördige Toby Johansson är i dagsläget coach för ett universitetslag i Puebla, Mexiko, och var förstavalet för Carlstad Crusaders som för tillfället saknar coach.Jakten går vidare med andra ord.
|
|
|
Post by Tror on Mar 15, 2005 2:51:45 GMT 1
Jag tror det var bra för CC att inte få Toby. Har mest hört negativt om denna snubbe. Är det inte lite konstigt att dom inte fixat en HC än? Och varför är inte Chris Larsson ett alternativ? Eller har han tackat nej?
|
|
|
Post by saxerud on Mar 21, 2005 13:59:52 GMT 1
Holm klar för Rhein Crusaders fullback Joakim Holm är nu klar för NFL Europe och Rhein Fire när sista cutten genomfördes under söndagen. Holm blir en av Rheins två fullbacks och han kommer att backa upp Joe Hall som tillhör Kansas City Chiefs.
Utav de andra svenskarna så ser det bara ut som om en får åka hem så det blir sammanlagt fem svenskar i NFL Europe i år. Crusaders OL Magnus Dahlin skadade sig under de sista dagarna på lägret och blev skickad till Birmingham, Alabama för rehab på ett knä. Han är på bättringsvägen och räknar med att komma hem om ett par veckor. Joakim Holms äventyr kommer vi här på Crusaders.se naturligtvis att följa och förhoppningsvis ska vi kunna avlägga en rapport från Düsseldorf snart. Första matchen spelas den 2 april så det är hektiska dagar framöver då alla spelare skall skeppas över till Europa och då främst Tyskland där fem av de sex lagen hör hemma. 2005-03-20
|
|