|
Post by ricky on Jul 26, 2005 17:06:45 GMT 1
vad händer i sthlm?? blir det nåt destriktslag i år å isofall vilka kommer med.... QB: sthlm qb har rätt bra arm. solnas jätte qb kan nog komma med. RB: hellermark tar väll den platsen WR: dt finns nåra bra men e alla hela OL: DL: sthlm 72 är rätt bra LB: jp tar väll en plats vilka tar dem andra DB: solnas fs är rätt bra nr 2 nr tror ja att hade någon som ar nån att lägga till
|
|
|
Post by sprakpolisen on Jul 27, 2005 21:57:00 GMT 1
Språkpolisen har ju egentligen lagt av, men vid språkmisshandel som detta känner jag mig tvungen att göra en inryckning.
"blir det nåt destriktslag i år å isofall vilka kommer med...."
- Distriktslag, ej destriktslag - I så fall alt. Isåfall, ej isofall
"jätte qb"
- Särkrivning!
"solnas fs är rätt bra nr 2 nr tror ja att hade","dt finns nåra bra men e alla hela"
- Läs igenom vad skriver innan du postar det, och var snäll och använd frågetecken när det behövs.
Språkpolisen
|
|
|
Post by Guest on Aug 8, 2005 14:20:29 GMT 1
hej, Det skulle vara kul med e D-lag. Finns det nån coach som bara kan meddela vad som händer om det blir nåt eller ej. Så man kan göra upp andra planer. Anners om det blir så stannar man ju hemma. Skulle vara schysst.
|
|
|
Post by Fredrik Pilbck on Aug 9, 2005 11:33:41 GMT 1
Jodå! Det kommer att bli en U16 match mellan MSAFF och STAFF även i år. Datumet är inte bestämt ännu men troligen i oktober då seriespelen i distrikten är slut. Matchen kommer i år att gå av stapeln i Stockholm. I går hade STAFF ett startmöte för hösten då även denna fråga togs upp. Om det finns några tränare ,utöver de som redan anmält sig, som är intresserade av att hjälpa till så får ni gärna höra av er till mig: fredrik.pilback@meanmachines.se Hur uttagningen till detta lag skall gå annonseras senare i höst.
Fredrik Pilbäck STAFF
|
|
|
Post by u19 on Aug 19, 2005 16:20:16 GMT 1
Finns det någon möjlighet att det körs något liknande även på u-19 fronten. Det skulle vara kul om msaff och staff även möttes där!!
|
|
|
Post by guest on Sept 24, 2005 22:22:36 GMT 1
Hur går det med detta?! Blir det nåt lr är det bara snack? skulle vara grymt trist om det ej blev av! nån som kan kommentera? MVH
|
|
|
Post by undrande on Sept 25, 2005 0:56:08 GMT 1
när kommer matchen ägarum???
|
|
|
Post by ls on Sept 25, 2005 21:24:10 GMT 1
när kommer matchen ägarum??? om du läser lite högre upp så ser du
|
|