|
Post by footballFan on Feb 7, 2005 20:54:56 GMT 1
Jag har under en tid hört det talas om förhandlingar med TV-bolag om att visa Superserien på TV. Kan det finnas något korn av sanning i dessa rykten? Håller Superserien tillräckligt hög klass? Kanske kan någon mer insatt, ex.vis. förbundet svara?
|
|
|
Post by Nisse on Feb 8, 2005 15:44:49 GMT 1
Visst vore det trevligt att se fotboll på tv!!! När man sett Norrköping peking Panthers åka på SS matcher så undrar man dock om detta är direkt "tv-material" ? Typ 17 nyvakna,halvfeta killar med gällivarehäng Dock tror jag att många veteraner skulle göra comeback om de hamnade i tv. Sannolikhet skulle antalet penalties öka med alla breakdance i endzone....
|
|
|
Post by Nobody on Feb 8, 2005 18:21:08 GMT 1
Dåligt att hacka på Norrköping.. Alla har någongång varit på en lägre nivå o harvat. Det säger ingenting om huruvida de är tv-material eller inte. I slutändan är det tv själva som avgör vad som är intressant.
|
|
|
Post by Jahoppsan on Feb 10, 2005 22:04:03 GMT 1
Fegt sparka på den som ligger... ;D Och eftersom jag själv är just halvfet, nyvaken och har gällivare häng så kan jag inte låta bli att tycka att man inte behöver vara sämre fotbolls spelar för det... Inte för att det har nåt med denna topic att göra då vi faktiskt harvar i div 2 nu om det nu undgått någon. Jaja...men om någon vill göra en promo film för tv så ställer vi gärna upp...mot skälig betalning givetvis.....gärna buffe...mmmmm...Buffe....
|
|