|
Post by hmmm on Jun 22, 2005 8:31:37 GMT 1
Hyde, Jo jag håller med att statsen borde tala för att Micro skulle vara med. Men de måste väl gå på andra kriterier........ kanske rekommendationer från coacher eller nått. Jag är bara tveksam till att anledningen skulle vara för att han är för bra. Hade gärna sett en svensk få några extra drillar med NFL lagen. Vi har iallefall en starter i NFL (O.Kimrin) inte helt fel det heller.
Kanske skulle Micro satsa på Arena league istället? tills nästa säsong av NFLE...... nästa år så kanske?
|
|
|
Post by Sthml on Aug 2, 2005 22:07:34 GMT 1
Micro ska på training camp med Kansas City Chiefs....Han åker idag, ganska ballt tycker jag
|
|
|
Post by GoBjork on Aug 3, 2005 9:05:53 GMT 1
Fan va coolt!!!
Ett stort lycka till till Micro, hoppas det går bra!
|
|
|
Post by Hmm on Aug 3, 2005 9:07:33 GMT 1
finns det nån som har nån länk där man får det svart på vitt att han har kommit med?
eller är det säkra källor..?? man vet aldrig med det här forumet...
|
|
|
Post by Fredde on Aug 3, 2005 9:36:36 GMT 1
kollade transaction från igår och där finns han inte med i alla fall!
|
|
|
Post by Sthml on Aug 3, 2005 11:15:46 GMT 1
Det är säkra källor
|
|
|
Post by vafan on Aug 3, 2005 12:44:08 GMT 1
vafan nånstans borde det STÅ att han fått kontrakt med dem
|
|
|
Post by Dennis Edman on Aug 3, 2005 13:38:59 GMT 1
Att man ska på Camp betyder ju inte automatiskt att man har fått kontrakt.
|
|
|
Post by IT on Aug 3, 2005 15:00:50 GMT 1
nej men åker han under pseudonym till nfl i moderna tider med internet borde det finnas nån sorts elektronisk bekräftelse...
|
|
|
Post by TT on Aug 3, 2005 15:57:23 GMT 1
Måste dom inte signa spelaren för att dom ska få träna på camp?
|
|
|
Post by Hyde on Aug 3, 2005 16:12:44 GMT 1
Nej, man behöver inte signa en spelare för att de ska få delta på ett training camp. Jo nu fick ni alla som inte trodde på min teori om att micro var för bra för national "develoment program"
|
|
|
Post by Kingen on Aug 3, 2005 18:01:29 GMT 1
men var står det att Micro ens är på camp med KC? Inte ens den som står för ryktet kan skriva under med sitt namn.... så det känns lite vagt.
|
|
|
Post by MICRO on Aug 4, 2005 12:16:22 GMT 1
jag ska inte åka nånstans...! stannar hemma o tränar på, NFLE nästa år...
Carl-Johan Björk... Micro...
|
|
|
Post by Skit on Aug 4, 2005 12:29:20 GMT 1
Hur f-n kan såna här rykten uppstå?
Ni som sprider dessa är IDIOTER. Ni är misslyckade fotbollsspelare och människor.
Ni skadar sporten!
När ni blir föräldrar (för det är med all säkerhet fjuniga sextonåringar som sprider dessa rykten), pröva då att säga till era barn att ni ska åka till Disneyland. Sedan när ni packat och är redo att åka iväg, så säger ni "era dumma jävlar- klart som fan att inte vi ska till Disneyland, vi ska till farmor i Säffle!"
Det är ungefär så det känns för många med mig i denna stund.
|
|
|
Post by The wild rover on Aug 4, 2005 13:05:25 GMT 1
Jadu skit..
Jag håller med om att det är rätt omoget o totalt meningslöst att sprida ett sådant rykte. Men du tycker inte att du överdriver en smula?
Nog för att det vore fantastiskt för svensk amerikansk fotboll och så.. Men iaf?
|
|