|
Post by Staffan on Jan 24, 2005 18:09:31 GMT 1
Finns det några lag som har träningsmatcher planerade än?
Personligen tycker jag att Limhamn mot Göteborg hade kunnat bli en intressant matchning med stolthet & nytänd rivalitet.
Djurgården tror jag hade varit kul att se i någon Stockholmsmatchning t.ex. mot Arlanda för att se vad B.D. har "tweakat", förbättrat & ändrat på. CC-Arlanda lär bli en av de intressantare matcherna under säsongen iaf.
|
|
|
Post by Anonym on Jan 25, 2005 8:00:51 GMT 1
Jag tror Arlanda vill ha bättre motstånd än så i sina träningsmatchen. Jag har hört att Helsinki Roosters är aktuella.
|
|
|
Post by StefanOud on Jan 25, 2005 18:46:17 GMT 1
Som det ser ut nu så kommer vi, Arlanda Jets, att åka till Helsingfors i mitten på april för att spela en träningsmatch mot Roosters. Även SMM kommer att åka över men en annan helg.
Rooster är tydligen sponsrade av Viking Line på nått sätt och har erbjudit våra två klubbar att åka dit och spela. Det kommer att bli kanonkul!
|
|
|
Post by VillseVillseVillse on Jan 27, 2005 6:51:56 GMT 1
Snälla SS-lag mörka inte era träningsmatcher! Man vill ju komma och se så man har på fötterna när man spekulerar och tippar!
|
|
|
Post by Nisse on Jan 27, 2005 12:52:46 GMT 1
Jag kan inte mer än hålla med föregående talare....Gå gärna in på detta formedabla forum och annonsera om träningsmatcherna.
Nu när det bara är en match kvar från NFL så kommer det verkligen att bli fotbollsöken.
Finns det ingen inomhusturnering inplanerade?
|
|