|
Post by Question Mark on Sept 12, 2007 1:25:13 GMT 1
Vad hände med denna "super" RB som skulle komma tillbaka från USA till STU? Har varit sjukt tyst om denna överhypade grabben.. Fast det förstås, det hör väl till STU;s natur att hypa sina spelare till MAX och sedan i slutändan så blir alla besvikna, men vi börjar bli vana vid det här laget!
|
|
|
Post by Svaret on Sept 12, 2007 4:47:13 GMT 1
|
|
|
Post by 59 STU on Sept 12, 2007 11:10:57 GMT 1
Våran enda runningback (JA. han är väldigt duktig) som kommit tillbaka från USA är den som det har vart så mkt problem med för att han var med när vi spelade mot örebro. Han kommer inte att delta under resten av slutspelet.
|
|
|
Post by Knasen on Sept 12, 2007 12:00:41 GMT 1
Jag tror startaren av denna tråd syftar på Erik Jakobsson (har för mig att han hette så). Han blev nämligen väldigt hypad ett tag men nu var det längesen man hörde något. Men det kanske var just den killen som inte fick spela.
|
|
|
Post by Pricken on Sept 12, 2007 12:07:45 GMT 1
Jag tror startaren av denna tråd syftar på Erik Jakobsson (har för mig att han hette så). Han blev nämligen väldigt hypad ett tag men nu var det längesen man hörde något. Men det kanske var just den killen som inte fick spela. Det stämmer.
|
|
|
Post by publik on Sept 14, 2007 14:23:23 GMT 1
sen har ju stu nu hittat en väldigt talangfull rb i richard ahlenius(har spelat db tidigare!!) han har sett väldigt bra ut ochflyger som en kubisk blykula genom mitten. ska bli kul att se honom i finalen!!
|
|
|
Post by Knasen on Sept 14, 2007 19:12:15 GMT 1
sen har ju stu nu hittat en väldigt talangfull rb i richard ahlenius(har spelat db tidigare!!) han har sett väldigt bra ut ochflyger som en kubisk blykula genom mitten. ska bli kul att se honom i finalen!! Kubisk? Alltså x^3? Eller vad menar du? Ett lustigt uttryck på en RB Dessutom en kubisk blykula...
|
|