|
Post by Banana on Aug 20, 2007 21:32:06 GMT 1
Matchen i Lördags @ Ekeby vann Carlstad ganska enkelt. Vi saknade dock en av Sveriges bästa RB (Erik Ström). Han far nu till Norge, men kan förhoppningsvis vara med o piska STU! Skulle också vilja säga att Ekebys dommare var av sämsta klass. Vi vill önska Ekeby en trevlig stund på läktarna under Sm-finalen. Jag vill också hälsa min käre kurdiska lagkamrat Shoresh aka Big show Palani.
|
|
|
Post by exdiaq on Aug 20, 2007 21:55:26 GMT 1
Hah, ja, jag skulle vanligtvis ignorera det här inlägget för det leder ändå ingen vart men är tvungen den här gången. Par frågor först: 1. Var du där (i Ekeby)? 2. Spelade du? Svarar du nej på båda så förstår jag ditt inlägg eftersom du inte verkan ha den blekaste aning om matchen. Låter det vara osagt det första du säger om CC vann lätt, har en annan åsikt där bara och finns dessutom ingen mening att diskutera detta då CC vann. Men skulle domarna vara av sämsta klass? Ja, kanske eftersom sparkar, slag och allmänt fult spel verkar vara tillåtet i västra och domarna slängde flaggor på det så kan man säga att de var i sämsta laget, eller? Nej, att spela fult är dåligt nog, men att sen ha mage nog att komma och gnälla på domarna anonymt på ett forum när de (domarna) skötte sig exemplariskt (9,5 av 10 fall) är bara fegt.
|
|