Bender Of the offender
Guest
|
Post by Bender Of the offender on Jul 4, 2005 15:57:29 GMT 1
Nu när säsongen nästan är slut så tänkte jag skriva ner lite "Awards" så kan ni andra fylla i vilka som borde få dom
Årets Glamour Årets Fair Play player Årets Kaxigaste Årets Bästa Spel Årets Sämsta Spel Årets Bästa Trash-talker
Notera att inget är negativt. Detta är me rpå skoj.
|
|
|
Post by bystander on Jul 5, 2005 14:53:20 GMT 1
jag skulle vilja nominer en spelare till årets roligaste spel. det var en cb i ystad rockets (u-16) som fick tag i en punt return och börjar springa med bollen, killen är helt fri och har ett stort försprång på alla på plan, tyvärr e det fel endzon han hamnar i. trots att hans tränar står och skricker och pekar åt andra hållet så verkar han inte riktikt först vad som händer. PANG, en seahawks spelar kommero ch sänker den stackars cb'n som ger 2 poäng till seahawks. matchen slutar 72-2 till ystad. (ystad gjorde iaf alla poängen)
|
|
|
Post by Tracker on Jul 13, 2005 15:24:45 GMT 1
Årets Glamour: Nummer 7 tyresö
Årets Fair Play player: Nummer 99 örebro
Årets Kaxigaste: Nummer 23 täby
Årets Bästa Spel: Nummer 34 solna
Årets Sämsta Spel: Nummer 87 Stockholm
Årets Bästa Trash-talker: Nummer 53 solna
|
|
|
Post by mm on Jul 14, 2005 22:38:40 GMT 1
Årets kaxigaste : 23 Yäby, 1 smm Årets bästa spelare : 27 solna Årets fair play player : 34 solna
|
|
|
Post by nn fran smm on Jul 14, 2005 22:41:33 GMT 1
Årets fair player : 7,22 TRC Årets bästa : 34 Solna Årets glamour: smm qb:n
|
|
|
Post by Ysta CBn kompis on Jul 19, 2005 21:51:27 GMT 1
ysta cb:n ni pratar om heter Nils och ja de spelet såg även jag från sidlinjen det borde tillhöra ett av de roligaste spelen i u-16 serien för iaf iår speciellt om man va där och såg det, själv har man sätt det på film ett antal ggr och det blir bara mer och mer komiskt för varje gång då man mer och mer ser hur förvirrad har är när han vänder sig om i ystads endzone och ser seahawks spelaren hoppa på han
|
|
|
Post by TFU16 on Jul 19, 2005 23:08:07 GMT 1
Kan inte nån lägga ut en film på händelsen? Vore kul att se, nu när det ändå inte är nån hemlighet...
|
|
|
Post by FunnyThings on Jul 20, 2005 7:13:31 GMT 1
Ännu roligare hade det varit ifall Seahawks spelaren istället för att tackla Ystadsspelaren helt enkelt hade gått fram och tagit bollen ifrån honom. Vips så hade det varit en TD för Seahawks.
|
|