|
Post by Utgng on Jun 12, 2007 21:15:14 GMT 1
Hur kommer denna match att sluta? Kommer Westerbotten att få en seger med tanke på att jämtarna redan är klara för SM-slutspel och kanske vilar ett antal key-players? Mitt tipp blir Westerbotten - Jämtland 6 - 20
|
|
|
Post by Mr Smith on Jun 13, 2007 0:56:51 GMT 1
Sista chansen för Westerbotten att göra poäng i årets juniorserie men jag tror dom går helt poänglös från helgens match oxå. Så tippningen blir 38-0 till Jämland.
|
|
|
Post by robbins on Jun 17, 2007 18:17:51 GMT 1
nån som har resultat från matchen?
|
|
|
Post by Huskie senior on Jun 17, 2007 18:36:56 GMT 1
Jag stannade inte hela matchen men huskies blev totalt utspelade. Grabbarna kämpade allt vad dom kunde och fortsatte kämpa trots motgångarna och det ska dom ha en eloge för. Defence höll ihop så gott dom kunde men det höll tyvär inte hela vägen.
Exakta siffror har jag inte men jag tror jämtarna hade gjort en 5-6 td's då jag for.
|
|
|
Post by Resultat on Jun 17, 2007 20:52:22 GMT 1
56-0 till JR
|
|
|
Post by robbins on Jun 17, 2007 23:18:47 GMT 1
okej, grattis till JR som vann u19 serien obesegrade
|
|
|
Post by Huskiea nr 11 on Jun 18, 2007 16:03:20 GMT 1
Trots att vissa inom våran förening fortfarande anser att vi borde presterat bättre än vad vi gjorde denna säsong så måste jag säga att vi är efter både Sundsvall och Jämtland i utvecklingen ännu. Personligen tror jag inte att vi kan börja slåss på riktigt förän om 1-2 säsonger till. Förhoppningsvis så fortsätter alla juniorer att spela samt att fler börjar, inte bara i Huskies utan i alla lag här uppe. Jag vet inte riktigt hur läget är i de två andra lagen men vi i Huskies har ett väldigt ungt lag som med bra träning och motiverade killar kan nå långt. Jag ser fram emot kommande säsonger och tor att det kommer bli oerhört roligt och jämt i NSAFF u19 om kanske två år!
Trots att denna säsong gick som den gick för våran del så tycker jag att det har varit grymt roligt. Lycka till i slutspelet nu Jämtland. Hoppas verkligen att ni går långt och bevisar att det finns de som kan spela fotboll även i norra Sverige!
L . Sandström
|
|